Hopp til innhold
Jeg husker jeg søkte på nettet i fjor, om at de ikke hadde vanlig Grandiosa i Sverige. Dem har det i Finland. Har svenskene funnet noe i pizzaen? (N).
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Grandiosa
Musikk
Orkla Foods
Orkla Stabburet
Pizza Grandiosa
←
I England, så har dem ikke Idol, men X-factor, en dag jeg sov lenge, jeg har stereo TV på soverommet. Så fikk jeg denne sangen på hjernen.
Den her har ikke jeg sett før. Grandiosa-sang på nynorsk. Gjør de narr eller? (In Norwegian).
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026