Hopp til innhold
Lurer på hva nevøen til Viggo driver med på bildet forresten, på bodybuilder-forumet. Jeg lurer på om Snoghøj-familien er litt spesielle. (N).
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?p=386092#386092
Bodybuilding.dk
Essensen (nevøen eller ‘nevøen’ til Viggo Snoghøj)
Snoghøj-familien
Viggo Snoghøj
Viggo Snowhill
←
Google sier at 20 – 50 er minus 30. (In Norwegian).
Nå kjenner ikke jeg Viggo så bra, men er han så god i engelsk? (In Norwegian).
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026