Hopp til innhold
Jeg har blitt kalt inn til et ekstra møte på et annet jobcenter enn vanlig i morgen, av en eller annen grunn. (In Norwegian)
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Brev
Hm
Jobbsøking i England
The jobcenter
←
Kusina mi Susanne kasta meg ut fra Facebook-sida si. Sa jeg noe galt, eller er noe galt eller? Det var rart, jeg trodde ikke jeg var uvenner med henne
Nå dukket det opp en puslespillbit her, i en bok på Dagbladet.no, ‘Klassekamerater’. Er det Stoltenberg som får Spillegal-forumet til å tulle med meg?
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026