Hopp til innhold
Dette synes jeg var for slapt av Spesialenheten, så dette skal jeg sende til Riksadvokaten. (In Norwegian)
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Brev
Grønland Politistasjon
Korrupsjon/mafia i offentlig forvalting?
Politiet i Oslo
Riksadvokaten
Spesialenheten for politisaker.
←
Jeg har nå fått brev fra noe som heter the Adjudicator igjen, her i England. Sånn skulle man hatt i Norge, hvis man ville klage på kemner’n. (N)
Jeg sendte klage på Spesialenheten til Riksadvokaten. (In Norwegian)
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026