Hopp til innhold
Idag så hadde jeg en protest mot Bertelsmann, ved et tysk krigsskip, Frankfurt am Main, ved kaia her i Liverpool, mens de holdt en D-dag konsert e.l.
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Bertelsmann
Bertelsmann Arvatos Microsoft Scandinavian Product Activation
Cunard Building
D-dagen
FGS Frankfurt am Main
Mobilbilder
Pier Head
Tyskland
YouTube
←
Tyskerne har visst dukket opp her i byen, sikkert for å hjelpe Bertelsmann Arvato. (In Norwegian)
Jeg tok et bilde ut av vinduet ut i smuget der jeg bor, for det var så mye roping og skriking der. (In Norwegian)
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026