Hopp til innhold
Mora mi var også litt redd for den brua her, mener jeg å huske. Jeg tror vi kjørte over der, da vi skulle til Rauland vel, i 1978, utenom skoleferien
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=568376
Karen Ribsskog
Porsgrunn
Porsgrunnsbrua
Rauland
VG (Kommentar til artikkel)
←
Nå var Argos her og henta de tingene de leverte for mye på fredag. (In Norwegian)
RBS sier at det at de kaller meg Ms. skyldes en skrivefeil, og at de aldri ringer meg når de skal, skyldes dårlig opplæring. Jeg er ikke helt sikker
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026