Hopp til innhold
johncons

Vanlige folk må i fengsel, hvis de forfalsker vitnemål. Buskerud Fylkeskommune, de får derimot hjelp av politiet til å finne på unnskyldninger

Skrevet av

Erik Ribsskog

i

Uncategorized

forfalske vitnemål

http://www.aftenposten.no/jobb/article3284636.ece

PS.

Her er mer om forfalskningen av vitnemål, fra Buskerud Fylkeskommune:

https://johncons-blogg.a2hosted.com/2009/09/jeg-sendte-en-paminnelse-til-politiet-i.html

Aftenposten Buskerud Fylkeskommune Forfalskning av vitnemål Forfalskning av vitnemål fra Buskerud Fylkeskommune
←Nå sendte jeg e-post til Arbeidstilsynet i Oslo, angående problemene da jeg jobbet som leder i Rimi
Jeg har jo prøvd å forklare om hvordan familien min er, noe som ikke har vært så lett, siden jeg jo bodde alene siden jeg var ni år→

Flere innlegg

  • (Festet blogg-post). Mirror-blogg

    28. april 2024
  • Jeg sendte en e-post til Power

    18. juni 2026
  • Jeg sendte en e-post til Allergruppen

    17. juni 2026
  • Og enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
  • Enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
johncons

Dette er bloggen til Erik Ribsskog aka. johncons

Kontakt: eribsskog@gmail.com

Twenty Twenty-Five

Utformet med WordPress