Hopp til innhold
Jeg kontakta han fetteren min i Son, som jeg skaffa jobb på Rimi Langhus en gang. Han er litt som en nerd da, synes jeg
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Facebook
Øystein Olsen (En litt ‘nerdete'(?) fetter av meg i Son som jeg ansatte som ekstrahjelp på Rimi Langhus i 2001)
Rimi Langhus
Son
←
Q8 sendte e-posten min videre til Europcar i Hirtshals. (Jeg gruer meg egentlig til å høre mer fra dem. Men men)
Nå fikk jeg en faktura fra Domstol Administrasjonen. Det var angående offentlig skifte etter min mor Karen Ribsskog
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026