Hopp til innhold
Nå har jeg jobbet mer med designen på johncons.org. Jeg får se om det blir brukbart etterhvert. Vi får se
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
http://www.johncons.org/
johncons-web
johncons.org
Webdesign
←
Jeg sendte en Facebook-melding til han fra Berger, som kasta mun-chako-en til tremenningen min Øystein Andersen, i Drammensfjorden, på 80-tallet
På #Norge, på Dal-net, så slår de ned på hetsing mot meg. Det synes jeg er bra, for det er det ikke overalt de gjør, mot for meg ukjente plageånder
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026