Hopp til innhold
Nå begynner ting å komme litt opp i dagen her synes jeg. Nå får regjeringen skikkelig høre det, ser jeg. Ikke værst
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4138825.ece
PS.
Her er mer om dette:
Aftenposten.no
Mangel på respekt for folks rettigheter fra myndighetene
Musikk
Regjeringen
YouTube
←
Er dette han kavaleren, til min fars stedatter Christell, og Hege Snoghøj, som ville at jeg skulle vaske trappa etter at de tømte et pulverapp. der?
Nå har det endelig dukket opp et nytt medlem, i Norsk Adelsforening. Men du må dokumentere at du er adelig, eller at din mor arvet en baronesse, e.l.
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026