Hopp til innhold
Nå har jeg gjort om på designen, på Godtebutikken.net. Det er fortsatt litt finpuss igjen, men det skal jeg prøve å få tatt i løpet av neste uke
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
http://www.godtebutikken.net/
Isbre-mint
Jobbsøking i England
Webdesign
←
Jeg sendte en ny Facebook-melding, til Ingeliv Andreassen, som jobber på biblioteket i Drammen
Nå dukka det opp en ny bra bestilling, på Godtebutikken.net. Ikke dårlig! Hvis det fortsetter sånn her så kan jeg kanskje snart leve av det. Vi får se
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026