Hopp til innhold
Bergeråsen har visst hatt dårlig rykte. Kanskje det var derfor, at ingen gjorde noe, da jeg vokste opp alene der, på 80-tallet. Hm
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
https://www.facebook.com/groups/266282843489204/?fref=ts
80-tallet
Bergeråsen
Facebook
Facebook-gruppen ‘Du vet du kommer fra Berger når………’
Hm
←
Muligens mora til, (min tidligere klassekamerat), Frode Holm, som håndballspiller, (på Berger IL), på slutten av 60-tallet
Min grandonkel, Øivin Ribsskog, fikk sparken, under krigen, fordi at han ikke ville bruke nazi-hilsen
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026