Hopp til innhold
johncons

Det er jo Norge som blir beskrevet, (av Boris Johnson). Her blir vi latterliggjort, (må man vel si). ‘EU’s koloni’. Hm

Skrevet av

Erik Ribsskog

i

Uncategorized
←Knut Hauge begynte på Matland/OBS Triaden cirka fire måneder før meg, og han slutta cirka et år før meg
Norgesgruppen skiller mellom forbrukerkunder og proff-markedet. Men kjøpsloven skiller annerledes, (virker det som for meg). Veldedige organisasjoner regnes nå som forbruker-kunder. Så som en konsekvens av EØS-avtalen, så har vi nå fått Vatikanstaten sin kjøpslov, (kan det virke som). Og den kjøpsloven fungerer kanskje greit i Vatikanet. Men for meg, (da jeg bodde i England), så ble det mye bry, da Frelsesarmeen begynte ‘kødde’ med meg, (og min virksomhet Posegodt), vil jeg si. Noe sånt→

Flere innlegg

  • (Festet blogg-post). Mirror-blogg

    28. april 2024
  • Jeg sendte en e-post til Power

    18. juni 2026
  • Jeg sendte en e-post til Allergruppen

    17. juni 2026
  • Og enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
  • Enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
johncons

Dette er bloggen til Erik Ribsskog aka. johncons

Kontakt: eribsskog@gmail.com

Twenty Twenty-Five

Utformet med WordPress