Hopp til innhold
Det er jo Norge som blir beskrevet, (av Boris Johnson). Her blir vi latterliggjort, (må man vel si). ‘EU’s koloni’. Hm
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
←
Knut Hauge begynte på Matland/OBS Triaden cirka fire måneder før meg, og han slutta cirka et år før meg
Norgesgruppen skiller mellom forbrukerkunder og proff-markedet. Men kjøpsloven skiller annerledes, (virker det som for meg). Veldedige organisasjoner regnes nå som forbruker-kunder. Så som en konsekvens av EØS-avtalen, så har vi nå fått Vatikanstaten sin kjøpslov, (kan det virke som). Og den kjøpsloven fungerer kanskje greit i Vatikanet. Men for meg, (da jeg bodde i England), så ble det mye bry, da Frelsesarmeen begynte ‘kødde’ med meg, (og min virksomhet Posegodt), vil jeg si. Noe sånt
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026