Hopp til innhold
johncons

Min firemenning Jenny Ribsskog er visst en såkalt klatremus. Hm

Skrevet av

Erik Ribsskog

i

Uncategorized

https://www.flashback.org/t2894647p2

PS.

Her er mer om dette:

https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1501243-info

PS 2.

Jenny Ribsskog kontakta meg på Facebook, den første perioden jeg bodde i England, (fra 2004 til 2014):

https://johncons-blogg.a2hosted.com/2010/12/jeg-sendte-en-ny-facebook-melding-til_21.html

PS 3.

Jenny Ribsskog er visst også BV-sjåfør i det svenske heimevernet:

https://bilkaristen.wordpress.com/2016/10/04/fyra-veckor-med-bandvagn/comment-page-1/

Jenny Ribsskog
←Magne Winnem, (fra Gjerdes videregående osv.), sliter visst fortsatt med engelsken, (han strøk visst på eksamen). For det heter vel ‘advisor’, (og ikke ‘advisior’), for å si det sånn
Mer fra Oslo→

Flere innlegg

  • (Festet blogg-post). Mirror-blogg

    28. april 2024
  • Jeg sendte en e-post til Power

    18. juni 2026
  • Jeg sendte en e-post til Allergruppen

    17. juni 2026
  • Og enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
  • Enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
johncons

Dette er bloggen til Erik Ribsskog aka. johncons

Kontakt: eribsskog@gmail.com

Twenty Twenty-Five

Utformet med WordPress