Hopp til innhold
johncons

Jeg hadde en Mio smart-telefon, i 2006. Og den hadde også touch-skjerm. Så hva som var så revolusjonerende med iPhone, er ikke godt å si. Hvis jeg husker riktig, så skrøt media av, at den telefonen, hadde et så bra kamera, da den ble lansert. Noe sånt

Skrevet av

Erik Ribsskog

i

Uncategorized

https://www.nettavisen.no/na24/tidligere-apple-ansatt-jose-benitez-cong—den-frste-iphonen-var-en-katastrofe/3423530932.html

←Coop Mega sine tilbud, er visst kun, for ‘privat husholding’. Men den nye ‘vatikanstat-kjøpsloven’, (aka. forbrukerkjøpsloven), sidestiller visst veldedige organisasjoner med forbrukere. Så det er mulig at Coop, ikke har fulgt med i timen. For nå kan de visst ikke si dette, med ‘privat husholdning’ lenger, (hvis jeg har forstått det riktig). Noe sånt
Mer fra Norge→

Flere innlegg

  • (Festet blogg-post). Mirror-blogg

    28. april 2024
  • Jeg sendte en e-post til Power

    18. juni 2026
  • Jeg sendte en e-post til Allergruppen

    17. juni 2026
  • Og enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
  • Enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
johncons

Dette er bloggen til Erik Ribsskog aka. johncons

Kontakt: eribsskog@gmail.com

Twenty Twenty-Five

Utformet med WordPress