Hopp til innhold
Her kan man se, at det tidligere gikk for å være en prestasjon, for folk fra Svelvik/Berger, å komme inn på skole i Drammen/Buskerud, (som jeg selv gjorde russeåret, da jeg gikk på Gjerdes videregående). Fra Svelviksposten 16. september 2004
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
https://www.nb.no/items/67b3f7fa4988cc8c9d26446c7a8fc187?page=9&searchText=»jeanette%20oulie»~1
←
Mer om min tidligere klassekamerat Trond Johansen, (fra grunnkurs-året, på handel og kontor, på Sande videregående). Fra Svelviksposten 10. desember 1998
Dette er visst bonus-faren, til onkel Martin sin tidligere samboer Grete Ingebrigtsen, (som jeg jobbet for, på Løvås gård, våren/sommeren 2005). Fra Svelviksposten 22. juni 2000
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026