Hopp til innhold
Min bonusmor, (eller om man skal si onde stemor), Haldis, har visst hatt verv, for Svelvik-koret Vokalis. (Fra Svelviksposten 5. februar 1998)
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
https://www.nb.no/items/d487e27e3470ded136245d820db31fc4?page=5&searchText=»humblen»
←
Min søsters venninne Cecilie Hyde, er/var visst medlem av Svelvik Røde Kors. (Fra Svelviksposten 9. oktober 1997)
Min tidligere klassekamerat, (fra de to første årene, på handel og kontor), Høyre-ordfører-sønnen Snorre Skaug, har blitt finsk, kan det virke som. (Fra Svelviksposten 14. april 2005)
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026