Hopp til innhold
Er det noe likhet mellom bestemor og barnebarn, tro? Hm
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/07/fler-mobilbilder.html
‘Like som to dråper vann’
‘Min Bok 2’
Frognerparken
Hm
johncons-blogg
Laila Johansen
←
Jeg synes, at Windows 10, nokså ofte, er litt, som et virus. For det operativsystemet, får ganske ofte, laptop-en min, (som jeg kjøpte, ifjor sommer), til å gå, veldig treigt. Windows 10 er kanskje stabilt, med det var Windows XP og, (for å si det sånn). Man kan kanskje lure på, hva grunnen er, til at Microsoft kommer, med nye Windows-versjoner, hele tida. ‘Same shit, new wrapping’, er det noe som heter. Hm
En gang, mens jeg bodde, hos mora mi, (Karen Ribsskog), i Jegersborggate, i Larvik, (og gikk i andre klasse, på Torstrand skole), så lå denne avisa, (med min morfar, på forsida), på trappa vår, da jeg skulle gå, til skolen, en morgen, (våren 1979), husker jeg. Da fikk jeg nesten sjokk, (husker jeg), og min mor, (som kom rett bak meg, ut døra, fordi at hu skulle ha avisa vel), sa at det var bestefar Johannes, (som var, på bildet, med svanen), husker jeg. Før jeg måtte gå, for å rekke skolen, før jeg fikk sett noe særlig, på den avisa, (som min mor, vel skulle lese), da
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026