Hopp til innhold
Fler bilder fra Bærum
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Bærum
Mobilbilder
←
En gang, som jeg gikk opp Leirfaret, (mens jeg fortsatt gikk på ungdomsskolen vel). Så stakk Aina Svendsen huet sitt ut, av det her vinduet. Og så klagde hu på, at jeg hadde bråka så mye, da jeg tulla, med Teskjekjærringa. (For jeg hadde kjørt en fjernstyrt bil, bort til huset, til Teskjekjærringa, mens jeg hadde en sirene, (som jeg hadde lånt, av Kjetil Holshagen), festa, til den fjernstyrte bilen)
Ned den bakken her, var det, at Kjetil Holshagen og jeg gikk, (mens jeg drakk, av en halvliter-flaske ‘glass-cola’). Og så bøyde Holshagen seg ned, og sa: ‘Se her’, (eller noe i den duren). Og så snudde jeg huet, i retning av Holshagen, (mens jeg drakk). Og da stanga han hue, nederst i flaska, som jeg drakk av, sånn at de nederste delene, av de to fortennene mine, ble slått ut
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026