Hopp til innhold
johncons

Det var ingen som sa fra til meg, om at det var juletrefest, nede på Snippen, (såvidt jeg kan huske, ihvertfall). Men jeg fikk så mye godteri, (og god mat), av faren min og bestemor Ågot, (på den her tida), sammenlignet med det jeg pleide å få, da jeg bodde, hos mora mi, i Larvik. Så det var nesten som å være på juletrefest hver dag, den første tida, som jeg bodde, hos faren min, (kan man vel nesten si)

Skrevet av

Erik Ribsskog

i

Uncategorized

ingen som sa fra om juletrefest

https://www.facebook.com/groups/266282843489204/?fref=ts

80-tallet Ågot Mogan Olsen Arne Mogan Olsen Facebook Facebook-gruppen ‘Du vet du kommer fra Berger når………’ Karen Ribsskog Snippen
←Og enda mer fra Facebook
Det her må vel forresten være musikklærer Blix, fra Svelvik ungdomsskole. Jeg husker at han spilte Pink Floyd for oss, i sjuende klasse en gang, (må det vel ha vært). Han måtte nesten mane oss, til å lytte, til musikken, (husker jeg), for klassen vår var så skolelei. Ettersom at Haldis sang i et kor, som Blix dirigerte, så begynte Christell og jeg en gang å krangle, om Blix, (i bilen til faren min, var det vel), husker jeg. Og Christell likte Blix, da. Men jeg var litt lei av Blix, siden jeg var litt skolelei, da. (Dette må vel ha vært etter at jeg hadde begynt på ungdomsskolen, men før Christell begynte på ungdomsskolen, vel. Noe sånt)→

Flere innlegg

  • (Festet blogg-post). Mirror-blogg

    28. april 2024
  • Jeg sendte en e-post til Power

    18. juni 2026
  • Jeg sendte en e-post til Allergruppen

    17. juni 2026
  • Og enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
  • Enda mer om nettmobbing

    17. juni 2026
johncons

Dette er bloggen til Erik Ribsskog aka. johncons

Kontakt: eribsskog@gmail.com

Twenty Twenty-Five

Utformet med WordPress