Hopp til innhold
Jeg fant en annen sang idag og, som var litt artig. Jeg tror nok at Snåsamannen hadde fått høre det, hvis Ole Evenrud hadde holdt på som artist ennå
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
80-tallet
Musikk
Norsk musikk
Ole I’Dole
Snåsamannen
YouTube
←
Nå er Illuminati Film (Third Edition) oppe igjen. Madonnas plateselskap, forlangte at jeg skulle bytte sang, så jeg fant en som var public domain
Ny, dum politiker på Tinget. Hanekamhaug. Hun kommer vi nok til å få høre mye dumt fra, i årene fremover. Fremskrittspartiet holder oss for narr
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026