Hopp til innhold
Kylling i baltisaus, var veldig godt. Jeg får se om jeg gidder å lage ris neste gang. Baltisaus er løk, tomater og chilli mm. (In Norwegian).
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Mat
←
Jeg fikk ikke komme inn på G-bar, de sa først at det ikke var åpent. Så var jeg full, og så var det homo-bar. Hvorfor så mange vakter på en søndag?
Nå var det program om Stock, Aitken & Waterman på TV, så fikk jeg flashback til Brighton i 89, der ble jeg kjent med en finsk jente, utrolig men sant.
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026