Kategori: Uncategorized

  • Mer fra Facebook

    PS.

    Her er mer om dette:

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    PS 4.

    Og enda enda mer om dette:

    PS 5.

    Og enda enda enda mer om dette:

    PS 6.

    Og enda enda enda enda mer om dette:

    PS 7.

    Og enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 8.

    Og enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 9.

    Og enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 10.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 11.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 12.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 13.

    Da er det her muligens han Oskar, som jeg husker (fra Østlands-Posten 11. mai 1983):

    https://www.nb.no/items/15acdce47f603ffb99b14acab58f39de?page=17&searchText=%22oskar%20lund%22~1

    PS 14.

    Det var også sånn en gang, som jeg var på helge/ferie-besøk i Larvik.

    At Frode Kølner fikk meg til å kjøpe nyttårs-raketter, av en som bodde like ved han (i Trygves gate).

    Og så fyrte jeg av disse, på Sand.

    Utafor huset til min farmor.

    I lag med min yngre Follo-fetter Ove.

    Husker jeg.

    (Jeg skøyt vel en rakett over mot huset til min farmors Nerdrum-naboer.

    For å tøffe meg.

    Overfor Ove.

    Som kunne være litt slitsom/innpåsliten.

    For å si det sånn).

    Og han eldre gutten, som solgte meg disse rakettene, i Larvik.

    (Som jeg ble prakka på.

    Må jeg si).

    Det kan muligens ha vært han Jahn Agnar.

    (Tenker jeg nå).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en e-post til VG

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. november 2025 kl. 22:04
    Til: gard.steiro@vg.no
    Kopi: PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post <post@spesialenheten.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@sivilombudet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, report@phishing.gov.uk, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, 200018144 <epost@nito.no>, post@unio.no, post@hk.no, Post <post@forbrukerradet.no>, lisa.eian@elden.no, Postmottak <postmottak@forbrukertilsynet.no>, postmottak@dfd.dep.no, mail@retshjaelpen.dk, h.bleken@haavind.no, goa@gjeld.org, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post@rettferdnorge.no, newsdesk@independent.co.uk, contactus@amnesty.org
    Hei,

    jeg ønsker å klage på VG+.

    Dere skryter av at man kan høre PL-radio.

    Men for det første så er det noe ekle/gamle homser, med talefeil, som kommenterer.

    Og for andre så er dette snakk om en radiokanal (Talksport) som man kan høre gratis, andre steder på nettet.

    (Sånn som jeg har forstått det).

    Så det blir som svindel.

    (Må jeg si).

    Jeg ønsker derfor pengene tilbake, for denne dritten (må jeg kalle det).

    Og jeg ønsker ikke å abonnere mer.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    PS.

    Politiet mener også, at VG har anmeldt meg, for et eller annet, for to-tre år siden.

    Dette har jeg klaget om, til Spesialenheten (for det er ikke første gangen, at politiet har vært useriøse/uansvarlige/korrupte, så jeg har anmeldt de flere ganger tidligere, til Spesialenheten).

    Men hva skal denne tulle-anmeldelsen bety.

    Hvorfor kommer VG med grunnløse beskyldninger mot meg.

    (Spesialenheten har ikke svart meg om dette.

    Så hva tulle-anmeldelsen gikk ut på, er ukjent for meg.

    For å si det sånn).

    Jeg jobbet (fra høsten 2000 til våren 2001) som butikksjef på Rimi Kalbakken.

    Og da hadde jeg en underordnet som het Kjetil Prestegarden (som var en av to assisterende butikksjefer der).

    Er det han som tuller, lurer jeg.

    Skjerpings!
  • VG+ skryter av at de har Premier League-radio. Men da må man høre på noen gamle/ekle homser med talefeil

    https://vglive.vg.no/fotball/manchester-united-everton/723679/rapport

    PS.

    Det er også sånn.

    At dette er noen radio-kanaler (Talksport) som kan høre gratis, andre steder på nettet.

    (Hvis jeg ikke tar helt feil).

    Så sånn er visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

  • Og enda enda mer fra Facebook

    PS.

    Her er mer om dette:

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

  • Og enda mer fra Facebook

    PS.

    Her er mer om dette:

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    PS 4.

    Og enda enda mer om dette:

    PS 5.

    Og enda enda enda mer om dette:

    PS 6.

    Og enda enda enda enda mer om dette:

    PS 7.

    Og enda enda enda enda enda mer om dette:

  • Enda mer fra Facebook

    PS.

    Her er mer om dette:

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    PS 4.

    Og enda enda mer om dette:

    PS 5.

    Og enda enda enda mer om dette:

    PS 6.

    Og enda enda enda enda mer om dette:

    PS 7.

    Og enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 8.

    Og enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 9.

    Mer om Jan Åge ‘Arsenal-supporteren’ Larsen:

    https://www.nb.no/items/dfaf370a87aa01e417456f9601befb20?page=43&searchText=%22jan%20%C3%A5ge%20larsen%22

  • Mer fra Facebook

    PS.

    Her er mer om dette:

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    PS 4.

    Og enda enda mer om dette:

    PS 5.

    Og enda enda enda mer om dette:

    PS 6.

    Og enda enda enda enda mer om dette:

    PS 7.

    Og enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 8.

    Og enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 9.

    Og enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 10.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 11.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 12.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 13.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 14.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

    PS 15.

    Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

  • Min tremenning ‘Burger-Anita’ sin sønn (Kristian Røykås Marthinsen) scorte visst igjen (mot Lørenskog). Ikke dårlig

    PS.

    Her er mer om dette:

    https://vglive.vg.no/hockey/l%C3%B8renskog-narvik-ik/722642/rapport

    PS 2.

    Lørenskog er forresten det stedet, hvor mora (min tremenning Anita f. Syvertsen) vokste opp.

    (Hu var nabo med min tremenning Øystein ‘Koreagutten’ Andersen.

    I Markus Thranes vei.

    Som lå mellom Lørenskog stasjon (aka. Sesam stasjon) og Hanaborg stasjon.

    (Med kortest vei til Hanaborg).

    For å si det sånn).

    Men Anita spilte fotball, for Kurland.

    (Fortalte hu meg en gang.

    På 80-tallet).

    Så hu synes kanskje ikke, at det er så farlig, at Lørenskog taper (i ishockey).

    Hm.

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Jeg husker også, at jeg så Anita en gang (på slutten av 80-tallet) på Sand (i daværende Svelvik kommune).

    For foreldrene er egentlig derfra.

    (Eller mora (Grethe Syvertsen f. Zachariassen).

    Er datter av Ingeborg Zachariassen (min farmors lillesøster) fra Rollag.

    Så disse har muligens både en slags Lørenskog/Romerike-, Sand/Berger/Drammen- og Rollag/Numedal-identitet.

    Noe sånt).

    Det huset (jeg lurer på om det var en slags ‘rekkehus-bolig’) som jeg så Anita i.

    (Øystein ‘Koreagutten’ Andersen var med (og vel også Kjetil Holshagen) og temaet var muligens, hvor (på Høyen) som det var fest).

    Det var muligens sånn, at min lillesøster Pia, ba oss spørre Anita om, hvor det var fest.

    Noe sånt).

    Det huset, lå nesten nederst i Sandsveien.

    Mindre enn et steinkast unna, der han Helge Høvik, drepte hele sin familie, under pandemien.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Det er visst sånn, at Zuccarello, er tolv år eldre, enn min tremennings sønn (Kristian Røykås Marthinsen).

    Så det er muligens fortsatt mulig, at min tremennings sønn, kan havne på landslaget (for eksempel).

    (Hvis han fortsetter å gjøre det bra).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.