Stikkord: Arne Mogan Olsen

  • Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Steinkjer







    Gmail – Oppdatering/Fwd: slekt







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: slekt





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jan 30, 2011 at 9:04 AM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    her kan man se det jeg nevnte, i en tidligere e-post, at min far er etter Iver Huitfeldt.
    Og det leste jeg om på nettet, at han Iver Huitfeldt giftet seg med en Gyldenløve-dame, var det vel.

    Noe i den duren.
    Ihvertfall så skjønte jeg det sånn, (etter å ha drevet en del med slektsforskning, i det siste), at min far også er etter Gyldenløve.
    Så sånn er det.
    Bare som en oppdatering.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

    Date: 2010/10/10
    Subject: slekt
    To: erikribsskog@gmail.com

    det var noe jeg kom på. min bestemor, moren til øyvind fortalte meg en gang at hennes bestemor kunne føre slekten tilbake til Iver Hvitfeldt

    som var fra hurum. slaget i køge bukt i 1710. sjekk dette.






  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer







    Gmail – Anmeldelse/Fwd: ting og tang







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: ting og tang





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jan 30, 2011 at 8:58 AM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    her sier min far, at han skal ta med mine ting jeg har i Norge, til meg.
    Men jeg tørr ikke å ha noe mer med min far å gjøre.
    Dessuten, hvordan har han fått eventuell tilgang, til disse tingene?

    Sist jeg så de, så lå de hos City Self Storage, i Oslo, og jeg har gitt de løpende oppdateringer, om min økonomiske situasjon.
    Har City Self Storage gitt bort tingene mine?

    Her er det noe tyveri inne i bildet, mistenker jeg.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>
    Date: 2010/6/17
    Subject: ting og tang
    To: erikribsskog@gmail.com

    ERIK min sønn. dine ting du vil ha kan jeg ta med til deg . pappa arne






  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer







    Gmail – Anmeldelse/Fwd: pappa







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: pappa





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jan 30, 2011 at 8:34 AM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    her kan man se, at min far, som jeg kontaktet Folkeregisteret om, i 1990, og fikk eget familienummer, mens jeg var i slutten av tenårene, som student i Oslo.
    Han later som at jeg kaller han 'pappa Arne', men det var det mora vår på 70-tallet, som kalte han.

    Jeg pleide å kalle han 'fatter'n', i slutten av tenårene, og etter det så har jeg ikke hatt så mye med han å gjøre.
    Dette var på slutten av 80-tallet.
    Han sier også at jeg trenger lege osv., det samme som han sa om min mor, Karen Ribsskog.

    Så jeg tørr ikke å ha noe med han å gjøre.
    Han sa også i en tidligere e-post, til en Trond Halvorsen, som er ganske kjent, som skriver om 11. september osv., og som har skrevet på bloggen min, ovenfor han skrev faren min at han var 'no mafia', og sa at han skulle komme på besøk, hvis ikke Halvorsen kuttet meg ut.

    Så min far er nok noe mafia, og han prøver nok å få meg isolert og drept, virker det som for meg.
    Kanskje fordi at min mor var etter Løvenbalk og Adeler, mens han er etter Iver Huitfeldt og Gyldenløve?

    Så dette er kanskje Oldenburg mot de gamle danske konger?
    Hvem vet.
    Jeg skal finne den e-posten.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Her er mer om dette:

    Google Mail


    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>



    Anmeldelse av Arne Mogan Olsen for å prøve skade meg ved å true bekjente/Fwd: Trusler mottatt i email



    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>


    Sun, Mar 1, 2009 at 1:19 AM

    Hei,

    jeg har tidligere sendt to anmeldelser på faren min.

    En anmeldelse for omsorgsvikt, iom. at han lot meg bo alene på

    Bergeråsen, fra jeg var ni år,

    på 80-tallet.

    (Dette har jeg kontaktet Fylkesmannen i Oslo og Akershus om, siden jeg

    bor i England, men

    de vil ikke gi støtte til fri rettshjelp, slik Johansen hos dere

    anbefalte, var det vel.

    Men jeg venter på nytt svar fra Fylkesmannen).

    Og en anmeldelse på faren min, Arne Mogan Olsen, for telefonsjikane,

    ifjor og iår, som Drammens-

    politiet ikke har gjort noe med.

    Nå fikk jeg vite, tidligere ikveld, at faren min truer en kar jeg har

    blitt kjent med via e-post, siden

    vi begge skriver på debattforum og blogg osv., om 11. september og 'mafian' osv.

    Så viser det seg at faren min har truet han Trond Halvorsen, om at han

    må bryte kontakten med meg.

    Og det mener jeg, etter å ha tenkt på det, at det er egentlig jeg som

    er målet her.

    De vil kanskje isolere meg, for å bryte meg ned, for å bli kvitt meg,

    av en eller annen grunn.

    Og jeg kan ikke se dette på noen annen måte, enn at dette må være

    alvorlig kriminalitet.

    (Faren min bekreftet ovenfor meg, på telefon, ifjor, at dette er hans

    e-post adresse,

    arnemogan@gmail.com, enda jeg ikke vet hvorfor han ikke bruker

    Olsen-navnet sitt,

    i e-post adressen, men han bekreftet nå dette da).

    Så dette vil jeg gjerne anmelde.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>

    Date: Sat, Feb 28, 2009 at 7:53 PM

    Subject: Trusler mottatt i email

    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei.

    Jeg mottok en trussel i email. Noen som har lest bloggen din antagelig:

    Arne Mogan Olsen [arnemogan@gmail.com]

    jeg er fattern til erik og som han beskriver meg er jeg no mafia å det

    er jeg så slutt å ha kontakt med erik ellers får du besøk.

    fattern mafios

    mvh

    Trond Halvorsen

    ———- Forwarded message ———-
    From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

    Date: 2010/9/29
    Subject: pappa
    To: erikribsskog@gmail.com

    hei ERIK alt det røret du skriver på dine blogger er nok bevis på at du må få deg en lege som kan ta vare på deg. Jeg kan hjelpe deg med det. pappa arne.






  • Jeg sendte en ny anmeldelse til Spesialenheten







    Gmail – Anmeldelse/Fwd: Anmeldelse av Arne Mogan Olsen for å prøve skade meg ved å true bekjente/Fwd: Trusler mottatt i email







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Anmeldelse av Arne Mogan Olsen for å prøve skade meg ved å true bekjente/Fwd: Trusler mottatt i email





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 29, 2011 at 7:04 PM





    To:

    post <post@spesialenheten.no>



    Hei,

    den her anmeldelsen, (hvor faren min skriver han er noe mafia), har heller ikke politiet i Drammen svart på.
    Det mener jeg må være kriminell tjenesteforsømmelse, så det ønsker jeg å anmelde.

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2009/3/1
    Subject: Anmeldelse av Arne Mogan Olsen for å prøve skade meg ved å true bekjente/Fwd: Trusler mottatt i email
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    jeg har tidligere sendt to anmeldelser på faren min.

    En anmeldelse for omsorgsvikt, iom. at han lot meg bo alene på

    Bergeråsen, fra jeg var ni år,

    på 80-tallet.

    (Dette har jeg kontaktet Fylkesmannen i Oslo og Akershus om, siden jeg

    bor i England, men

    de vil ikke gi støtte til fri rettshjelp, slik Johansen hos dere

    anbefalte, var det vel.

    Men jeg venter på nytt svar fra Fylkesmannen).

    Og en anmeldelse på faren min, Arne Mogan Olsen, for telefonsjikane,

    ifjor og iår, som Drammens-

    politiet ikke har gjort noe med.

    Nå fikk jeg vite, tidligere ikveld, at faren min truer en kar jeg har

    blitt kjent med via e-post, siden

    vi begge skriver på debattforum og blogg osv., om 11. september og 'mafian' osv.

    Så viser det seg at faren min har truet han Trond Halvorsen, om at han

    må bryte kontakten med meg.

    Og det mener jeg, etter å ha tenkt på det, at det er egentlig jeg som

    er målet her.

    De vil kanskje isolere meg, for å bryte meg ned, for å bli kvitt meg,

    av en eller annen grunn.

    Og jeg kan ikke se dette på noen annen måte, enn at dette må være

    alvorlig kriminalitet.

    (Faren min bekreftet ovenfor meg, på telefon, ifjor, at dette er hans

    e-post adresse,

    arnemogan@gmail.com, enda jeg ikke vet hvorfor han ikke bruker

    Olsen-navnet sitt,

    i e-post adressen, men han bekreftet nå dette da).

    Så dette vil jeg gjerne anmelde.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>

    Date: Sat, Feb 28, 2009 at 7:53 PM

    Subject: Trusler mottatt i email

    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei.

    Jeg mottok en trussel i email. Noen som har lest bloggen din antagelig:

    Arne Mogan Olsen [arnemogan@gmail.com]

    jeg er fattern til erik og som han beskriver meg er jeg no mafia å det

    er jeg så slutt å ha kontakt med erik ellers får du besøk.

    fattern mafios

    mvh

    Trond Halvorsen






  • Jeg sendte en ny e-post til min søster Pia Ribsskog







    Gmail – Hei Pia/Fwd: slektsgransking







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hei Pia/Fwd: slektsgransking





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 29, 2011 at 3:54 PM





    To:

    Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>


    Cc:

    Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>


    Bcc:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    her ser du det, at jeg forklarer til faren vår, at jeg fikk mitt eget familienummer, i 1990, og ikke har regnet meg som i familie med vår far, Arne Mogan Olsen, og hans nye familie, (dvs., Haldis, Christell, Jan og Viggo), siden 1990.

    Jeg vil også kutte ut deg nå.
    For jeg stoler ikke mer på deg.
    For du tulla med de smålånene mine, i 2005, som du sa du ville ordne opp i for meg.
    Du ville ikke være venn med meg på Facebook, i 2008.

    Og nå har du slutta å svare på e-poster.
    Så nå har jeg fått nok av deg, så dette er bare for å si at jeg kutter deg ut.
    Sånn som vår tremenning Øystein Andersen gjorde, ovenfor meg, i 1993, hvis du husker det, på Ellingsrudåsen, hos Ungbo, hvor jeg lot deg flytte inn da.

    Håper dette er i orden!
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/29
    Subject: Re: slektsgransking
    To: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>
    Cc: post.nord-trondelag@politiet.no

    Hei fatter'n,

    i 1990, da jeg var student i Oslo, og bodde på Abildsø, så kontaktet jeg Folkeregisteret, og fikk mitt eget familienummer.

    Det var fordi at jeg syntes at jeg ble dårlig behandlet, av deg og din nye dame Haldis.

    Dere lot meg jo bo alene, fra jeg var ni år, i din gamle leilighet, på Bergeråsen.
    Du var jo nede hos Haldis hver kveld og natt.
    Og jeg fikk ikke lov å bo der.

    Så siden 1990, så har jeg nesten ikke regna meg for å være i familie med deg.

    Siden jeg ikke ville ha samme familienummer som dere, siden jeg da ikke kunne stole på, syntes jeg, at brev osv., kom fram til meg.
    Så jeg har ikke regnet meg som å være i familie med deg og Haldis osv., siden da.

    Men vi har jo ikke snakket så særlig mye sammen, annet enn litt fulle i Tommy sitt bryllup, f.eks.
    Men nå har jeg ihvertfall sagt fra om det.

    Så jeg regner meg ikke som å være i familie med deg, egentlig, siden 1990.

    Håper dette er i orden!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/4 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

    Jeg skal snakke med Idar om slekta og sende deg rapport. Også Ågots slekt.

    Jeg har også noen bøker om vikinger både danske og norske, skal se om jeg finner alle og sende de til deg.

    Godt nytt år hilsen Arne. Har bestilt isbremint sjokolade prøvepakke.






  • Jeg sendte en ny e-post, til min far, Arne Mogan Olsen







    Gmail – slektsgransking







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    slektsgransking





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 29, 2011 at 3:09 PM





    To:

    Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>


    Cc:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei fatter'n,

    i 1990, da jeg var student i Oslo, og bodde på Abildsø, så kontaktet jeg Folkeregisteret, og fikk mitt eget familienummer.

    Det var fordi at jeg syntes at jeg ble dårlig behandlet, av deg og din nye dame Haldis.

    Dere lot meg jo bo alene, fra jeg var ni år, i din gamle leilighet, på Bergeråsen.
    Du var jo nede hos Haldis hver kveld og natt.
    Og jeg fikk ikke lov å bo der.

    Så siden 1990, så har jeg nesten ikke regna meg for å være i familie med deg.

    Siden jeg ikke ville ha samme familienummer som dere, siden jeg da ikke kunne stole på, syntes jeg, at brev osv., kom fram til meg.
    Så jeg har ikke regnet meg som å være i familie med deg og Haldis osv., siden da.

    Men vi har jo ikke snakket så særlig mye sammen, annet enn litt fulle i Tommy sitt bryllup, f.eks.
    Men nå har jeg ihvertfall sagt fra om det.

    Så jeg regner meg ikke som å være i familie med deg, egentlig, siden 1990.

    Håper dette er i orden!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2011/1/4 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

    Jeg skal snakke med Idar om slekta og sende deg rapport. Også Ågots slekt.

    Jeg har også noen bøker om vikinger både danske og norske, skal se om jeg finner alle og sende de til deg.

    Godt nytt år hilsen Arne. Har bestilt isbremint sjokolade prøvepakke.






  • Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Steinkjer







    Gmail – Oppdatering/Fwd: bestilling







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: bestilling





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 29, 2011 at 2:27 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Altså,

    i 1990, da jeg var student i Oslo, for mer enn 20 år siden.
    Så kontakta jeg Folkeregisteret, fordi jeg måtte få meg et eget familienummer.
    For min far, og hans nye familie, de behandlet meg så stemoderlig, så jeg kunne ikke stole på at jeg fikk brev osv., hvis det havnet hos dem.

    Så jeg har altså brutt med min fars familie, siden 1990, og min mor sendte meg til min far, i 1979.
    Så jeg har brutt med både min far og min mors slekt.
    Jeg har kun hatt kontakt med min søster Pia og bror Axel, og all kontakt med resten av familien, har med untak av kontakt med bestemor Ingeborg, som nå er død, og bestemor Ågot, som også er død, gått gjennom mine søsken.

    Og nå har jeg måttet kutte ut mine søsken og, for jeg stoler ikke på de, etter å ha overhørt, at jeg er forfulgt av 'mafian'.
    Så politiet kan ikke gå gjennom noen av mine slektninger, de må ta alt med meg.

    (I tilfelle det er derfor dere ikke svarer).
    Dokumentasjon på at jeg fikk mitt eget familienummer, i 1990, fra Folkeregisteret, kan sendes på forespørsel.
    Mvh.


    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2011/1/29
    Subject: Oppdatering/Fwd: bestilling
    To: post.nord-trondelag@politiet.no

    Hei,

    her er ennå en e-post fra min far.

    Jeg ønsker ikke å ha mer med min far å gjøre.
    Så jeg ser på dette som trakassering.
    Jeg har sagt fra til min søster, Pia Ribsskog, at jeg ikke vil ha mer med min far å gjøre.

    Og jeg vil heller ikke ha mer med min søster Pia å gjøre nå.
    Etter at jeg ikke stoler det grann på hverken min far eller søster, men synes at begge er omtrent like sleipe.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>


    Date: 2010/10/10
    Subject: bestilling
    To: erikribsskog@gmail.com

    Hei pappa Arne ønsker en leveranse fra din gottebutikk på dine spsialiteter. Jeg har aldri spist engelsk sjokolade før, så dette blir første gangen.

    Sendt meg ordrebekreftlse og hvordan jeg skal betale. Jeg har mastercard og visa. Blekkpatroner til skrivere er et meget bra produkt.

    Betalte over 600 kr for to blekkpatroner til dell skriver.

    med vennlig hilsen


    arne mogan olsen






  • Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Steinkjer







    Gmail – Oppdatering/Fwd: bestilling







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: bestilling





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 29, 2011 at 12:16 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    her er ennå en e-post fra min far.
    Jeg ønsker ikke å ha mer med min far å gjøre.
    Så jeg ser på dette som trakassering.
    Jeg har sagt fra til min søster, Pia Ribsskog, at jeg ikke vil ha mer med min far å gjøre.

    Og jeg vil heller ikke ha mer med min søster Pia å gjøre nå.
    Etter at jeg ikke stoler det grann på hverken min far eller søster, men synes at begge er omtrent like sleipe.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>


    Date: 2010/10/10
    Subject: bestilling
    To: erikribsskog@gmail.com

    Hei pappa Arne ønsker en leveranse fra din gottebutikk på dine spsialiteter. Jeg har aldri spist engelsk sjokolade før, så dette blir første gangen.

    Sendt meg ordrebekreftlse og hvordan jeg skal betale. Jeg har mastercard og visa. Blekkpatroner til skrivere er et meget bra produkt.

    Betalte over 600 kr for to blekkpatroner til dell skriver.

    med vennlig hilsen


    arne mogan olsen






  • Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Steinkjer







    Gmail – Oppdatering/Fwd: opplysning







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: opplysning





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jan 29, 2011 at 11:16 AM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    her maser faren min om bestilling.
    Men jeg har ikke fått noe bestilling fra han her.
    Selv om mange andre har bestilt.
    Så han er nok enten moden for gamlehjemmet, ellers så er det noe faenskap på gang.

    Kan dere si til han, at jeg ikke tørr å ha noe mer med han å gjøre.
    Hvis han vil kjøpe godteri, så kan han kjøpe det fra noen andre enn meg.
    Det er mulig at faren min er i noe mafia, eller noe.

    Og at dette er del av noe mordforsøk mot meg, dette han juger om bestillinger og sender til feil e-post adresse.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>
    Date: 2010/11/6
    Subject: opplysning
    To: erikribsskog@gmail.com

    Hei på deg. Jeg lurer på om min bestilling kommer snart. Den mafia som du tror var etter deg, kan hende det var overvåkinga til usa

    av norske avdanka overvåkingsfolk som sto bak. Les VG og Dagbladet så for du et innblikk hvordan de gjør det i Norge.