Stikkord: StatCounter

  • Et nettsted sender trafikk til bloggen min

    is gd nettmobbing

    PS.

    Når jeg trykker på linken, (i StatCounter), så dukker denne nettmobbingen opp:

    pastebin nettmobbing

    http://pastebin.com/raw.php?i=naGqPGB1

    PS 2.

    Her er mer om denne trafikken:

    mer om trafikk

    PS 3.

    is.gd er visst et nettsted, for å komprimere nettadresser:

    is.gd komprimerer nettadresser

    http://is.gd/

    PS 4.

    Men hvorfor jeg kommer til Pastebin, når jeg trykker, den linken.

    Det veit jeg ikke.

    Men det er kanskje sånn, at noen har forandret på den komprimerte linken, etter at trafikken, ble sendt, til min blogg.

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte en ny e-post til Rune Gerhardsen


    Gmail – Oppdatering/Fwd: Johannes Ribsskog tok imot penger under bordet/Fwd: Til Rune Gerhardsen om Johannes Ribsskog og ‘mafian’ i Oslo/Fwd: Problems back in 1983






    Gmail

    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>






    Oppdatering/Fwd: Johannes Ribsskog tok imot penger under bordet/Fwd: Til Rune Gerhardsen om Johannes Ribsskog og ‘mafian’ i Oslo/Fwd: Problems back in 1983






    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Fri, Jan 3, 2014 at 3:06 PM



    To:
    Rune Gerhardsen <rune.gerhardsen@oslobystyre.no>

    Cc:
    rune.gerhardsen@arbeiderpartiet.no






    Hei, det er noen i Senegal som prøver å få tak i faren din. Fant ut om dette på et tracking-cookie-program, som jeg har, på bloggen min. Med Rimi Lambertseter/Balstad-hilsen Erik Ribsskog PS. Pleide dere å handle på Balstad, forresten, (siden det vel er kjent at
    Einar Gerhardsen bodde på Lambertseter, hvis jeg ikke tar helt feil). (Der hvor jeg var butikksjef en del tiår seinere, (fra 1998 til år
    2000), når det het Rimi Lambertseter/Rimi Nylænde). Bare lurte.
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/1/4
    Subject: Johannes Ribsskog tok imot penger under bordet/Fwd: Til Rune
    Gerhardsen om Johannes Ribsskog og ‘mafian’ i Oslo/Fwd: Problems back
    in 1983
    To: Rune.Gerhardsen@oslobystyre.no
    Hei, nå var jo faren din kjent som ‘landsfaderen’, osv. Og du skrev at dine foreldre kjente en Ribsskog, som spesielt din mor
    pratet pent om, var det vel. Men, nå har jeg nettopp funnet ut det, at min morfar, Johannes
    Ribsskog, han tok imot 50.000, av en kjøpssum på 250.000, under
    bordet, for salget av et hus i Larvik, Jegersborggate 16, i 1982, var
    det vel, sa de som bor der nå. Så jeg vil advare litt for å tro at alle som heter Ribsskog, er fine,
    det virker som at morfaren min ikke var så fin. Og min mormor, Ingeborg Ribsskog, hun pleid å gitt fine gaver, for så
    å ta de tilbake igjen. Så de er kanskje litt som den Karoli-familien, som kjøper biler og
    betaler med smykker osv. Så bare en advarings her, for at det kan ha vært noe Ribsskog-tull,
    dessverre, (som jeg også heter, jeg vet det). Mvh. Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2009/10/5
    Subject: Fwd: Til Rune Gerhardsen om Johannes Ribsskog og ‘mafian’ i
    Oslo/Fwd: Problems back in 1983
    To: Rune.Gerhardsen@oslobystyre.no
    Hei Rune Gerhardsen, sorry at jeg skriver så mange e-poster! Men du vet kanskje hvem jeg er såvidt, hvis du har handla på Rimi
    Nylænde, på Lamberseter, hvor jeg var butikksjef fra 1998 til år 2000,
    og også jobba som assistent, før det. For faren din er så jo kjent, så det er kjent at dere er fra Lambertseter 🙂 Men men. Jeg har funnet ut, at min morfar Johannes Ribsskog, ble tulla med, av
    NRK, i 1946 allerede, antagelig av noe ‘mafian’ da, som jeg har
    overhørt, at tuller med meg, i Oslo, i 2003. Dette er antagelig noe Gladio, eller Stay Behind, som ble bygget opp
    av Jens Chr. Hauge, har jeg hørt, etter krigen. Du kjente sikkert han Jens Chr. Hauge, for nå må jeg bo i England, og
    kan ikke bo i Norge, for jeg blir tulla med av de samme folka som
    tulla med morfaren min. Men jeg vet ikke hvorfor de tulla med morfaren min, men kan det ha
    vært noe med han Bernhof Ribsskog da, som dine foreldre kjente? For han var jo en sentral person som bygde opp skolen etter krigen. Faren din bygde jo opp landet, så hjalp han Bernhof Ribsskog, med å
    bygge opp skolen da. Det var sikkert derfor de gikk bra sammen. Men den delen av Ribsskog-familien, som jeg kommer fra, den gikk
    dårlig sammen med Bernhof Ribsskog-familien. Men jeg vet ikke hvorfor. Men det er tydelig at det var et eller annet, som fikk min morfar
    forfulgt, av en slags Stay Behind/mafia, som lederene i AP, nok
    kontrollerte. Faren min sa at min morfar var kommunist, men han var i
    Arbeiderpartiet, og var med som aktor i landsvik-prosessene, etter
    krigen, og var med i debattprogram om idrett, i 1946, ‘Idretten som
    samfunnsfaktor i dag’. Så han morfaren min, han tror jeg dreiv mest å gikk på langrenn og sånn. Jeg har hørt at han gikk på ski, fra Rælingen, og til universtietet i
    Oslo, for å gå på jus-forelesninger. Så jeg tror personlig at morfaren min var en god nordmann, men at han
    kan ha havnet i klørne på noe nettverk kanskje, for jeg og søstra mi
    fikk et gammelt russisk fotoapparat hver, som vi lo av da, for faren
    min var nesten som en amerikaner, på begynnelsen av 80-tallet. Så det er helt sikkert at noe har foregått, jeg mistenker at faren min
    er i den her ‘mafian’, for jeg måtte bo alene, fra jeg var ni år, da
    jeg flytta fra mora mi til faren min. Og siden jeg flytta til faren min, som ni-åring, så ble jeg jo aldri
    så bra kjent, med morfaren min. Jeg traff han bare en eller to ganger, etter dette, og da var vi ikke
    helt på bølgelengde, og han døde noen få år etter dette, i Spania,
    hvor han og mormoren min, bodde om vinterne, så jeg har ikke fått sett
    graven hans engang. Så sånn var det. Så at jeg som er en helt vanlig kar, som er i Heimevernet, (jeg ble
    håndplukket dit, da mob-hæren ble redusert, i 1996, etter å ha
    tjenestegjort i infanteriet, i Geværkompaniet på Terningmoen, dvs.
    Oppland Regiment, som har vært i strid med både svensker og tyskere
    opp gjennom historien, de var vel med å beskytte regjeringen osv., når
    de dro til England, under 2. verdenskrig, jeg husker ikke om faren din
    var en av de som dro fra landet sammen med kongen, i april 1940, men
    da var ihvertfall disse i Oppland Regiment i strid, vi hadde til og
    med en sånn birkebeinder-soldat, som skuldermerke). Og jeg har også jobbet som butikksjef, på Rimi Nylænde, på
    Lambertseter, på Rimi Kalbakken og Rimi Langhus. Jeg har vært på møter i unge høyre, da jeg flytta til Oslo, men jeg
    ville ikke bli noen sånn politiker-broiler, så jeg var bare på et
    eller to av de, men jeg har jo masse Arbeiderparti-folk i familien,
    blant annet morfaren min, farfaren min, Øivind Olsen, og en fra
    Trøndelag, som var på stortinget, og som var ordfører i Trondheim, og
    en annen i familien var ordfører i Stavanger vel, de to siste vet jeg
    ikke om gikk bra med vår del av familien men. Men men. Jeg har vært aktiv i idrett, og spilt på fire bedriftsfotballag, i
    Oslo og Akershus, på 90-tallet, pluss i Vestfold, under oppveksten, på
    Berger IL, og jeg har også spilt en kamp, (for tredjelaget, var det
    vel men), for Fram, i Larvik, (hvor mora mi bodde), da jeg var åtte
    år, var det vel. Og jeg har vært aktiv på debattforum og quiz-kanaler på internett, og
    jeg har studert på Norges Høyskole for Informasjonteknologi, HiO
    ingeniørutdanningen og University of Sunderland, og har en
    Høyskolekandidatgrad i Informasjonsteknologi, fra HiO, så lang, jeg
    venter litt på en grad fra NHI/NITH og. Og jeg var alltid en av de beste i klassen, på skolen, og fikk komme
    inn på den beste handelskolen i Drammen, Gjerdes Videregående, enda
    jeg bodde på Berger, nord i nabofylket Vestfold, som bare hadde ti
    plasser i Buskerud, på den tida. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal bli forfulgt av noe
    ‘mafian’, pga. noe med morfaren min, som jeg ikke vet noe om. Vet du noe om dette, det sies at Jens Chr. Hauge bygget opp denne ‘mafian’. Kan du forstå det, at nordmenn skal bli forfulgt av noe ‘mafian’ i
    sitt eget hjemland, uten å ha noe rettigheter, slik at man må rømme
    til England? På forhånd takk for svar, og beklager hvis det blir mye e-poster. Mvh. Erik Ribsskog ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2009/3/13
    Subject: Re: Til Rune Gerhardsen om Johannes Ribsskog og ‘mafian’ i
    Oslo/Fwd: Problems back in 1983
    To: Rune Gerhardsen <Rune.Gerhardsen@oslobystyre.no>
    Hei Rune Gerhardsen, mange takk for svar! Jeg skjønner at man ikke bør sende e-poster til kjente politikere i
    hytt og pine. Jeg bare kom på noe mer her. Nå er jeg i utlandet da, for tida, (jeg ble litt jaget fra Norge), så
    da har jeg det her med kjente politikere og sånn litt på avstand. Men men. Men jeg tenkte på, kan den Ribsskog, som dine foreldre kjente, ha vært
    Bernhof Ribsskog? Det var visst en, ifølge min mormor, Ingeborg Ribsskog, som min morfar
    eller min morfars gren ikke gikk så bra overens med, hvis jeg forstod
    det riktig. Kan han Bernhof Ribsskog, (hvis det var han), ha vært så inne i
    varmen, i Arbeiderpartiet og Gerhardsen-familien og eventuelt
    Stoltenberg-familien, at han kan ha påvirket noe til å skje ‘bak
    teppe’, med noe eventuelt ‘mafian’, e.l., mot min morfar Johannes
    Ribsskog, tror du? Fordi, han amerikanske private etterforskeren, Nick Ewans, som
    kontaktet meg på e-post, (uten at jeg vet hvordan han fant e-post
    adressen min), han sier at min morfar søkte sysselmann-stillingen på
    Svalbard, og da ble ikke engang søknaden hans vurdert av myndighetene. Jeg skjønner at du ikke kjenner til dette i detalj, men var det
    Bernhof Ribsskog, som foreldrene dine pratet om, tror du? Sorry hvis dette ble for personlig, jeg skjønner at det ikke er så
    artig alltid å være sønn av en så kjent politiker som Einar
    Gerhardsen, så beklager at jeg skriver e-poster hele tiden! Med vennlig hilsen Erik Ribsskog
    On Fri, Mar 13, 2009 at 12:50 PM, Rune Gerhardsen
    <Rune.Gerhardsen@oslobystyre.no> wrote:
    > Hei.
    > Det er svært mye du tar opp i denne mailen, og det er ikke så mye av dette jeg kan forholde meg til. Jeg huskrer imidlertid godt at mor og far, (særlig mor) rett som det var snakket om en «Ribsskog», jeg husker ikke noe fornavn. Det var imidlertid bare hyggelige og posistive ting de sa, så det er aldeles ikke riktig at verken far eller mor har sagt noe negativt om den Ribsskog de hadde kontakt med.
    >
    > God helg og gode hilsener Rune G
    >
    >


    noen i senegal prøver å finne.JPG
    102K
    PS. Her er vedlegget: noen i senegal prøver å finne

  • Mer nettmobbing

    mer nettmobbing sverige

    http://hantisverige.wordpress.com/2014/01/01/internet-celebrity-erik-ribsskog-spent-new-years-eve-at-a-gay-bar-in-liverpool/

    PS.

    Jeg har et tracking-cookie-program, som heter StatCounter, på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

    statcounter sverige

  • Mer nettmobbing

    mer nettmobbing

    http://everythingagirlneedtoknow.blogg.no/1252362897_liten_pikk_nooo.html

    PS.

    Dette var noe nettmobbing, som jeg så igår, via StatCounter, (et tracking-cookie-program, som jeg har, på bloggen).

    Men jeg har bare en gratisversjon, av StatCounter.

    Så da jeg prøvde å finne det igjen nå, (for å ta et screen-shot, fra StatCounter), så fant jeg ikke ‘hitsene’, på StatCounter, siden den StatCounter-versjonen jeg har, bare viser de 500 siste ‘hitsene’, på johncons-blogg.

    (Noe sånt).

    Så sånn er det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Mer nettmobbing

    nettmobbing vagant

    http://www.vagant.no/vekstnekt/#comment-10820

    PS.

    Jeg har et tracking-cookie-program, som heter StatCounter, på bloggen, og der kan jeg blant annet se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

    statcounter vagant

  • Mer nettmobbing

    nettmobbing burmeister

    http://christianburmeister.no/2013/11/26/er-det-slutt-mellom-mette-marit-og-haakon/

    PS.

    Jeg har et tracking-cookie-program, som heter StatCounter, på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

    burmeister statcounter