Hopp til innhold
Jeg fikk et brev fra skattemyndighetene i forrige uke. Jeg husker at det var sånn, at jeg ringte de, og sjekket at det var det endelige beløpet. (N)
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Brev
HM Revenue and Customs
Skatteetaten
←
Jeg kommer meg ikke over det, at jeg har fått meg oppvaskmaskin. Det var husverten sin det. (In Norwegian)
Jeg fikk et brev fra en pantelåner, som jeg hadde forskuddslån hos. Men hos RBS, så har jeg ikke sjekkhefte. Jeg vet ikke hvor de flekkene kommer fra
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026