Hopp til innhold
Jeg kommer meg ikke over det, at jeg har fått meg oppvaskmaskin. Det var husverten sin det. (In Norwegian)
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
Landlord
Mat i England
Mobilbilder
Oppvaskmaskin
←
Digg å få oppvaskmaskin, når husverten ikke fikser varmtvannsberederen, så er det mulig å spise litt ordentlig mat og, når man har rene tallerkner osv
Jeg fikk et brev fra skattemyndighetene i forrige uke. Jeg husker at det var sånn, at jeg ringte de, og sjekket at det var det endelige beløpet. (N)
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026