Hopp til innhold
Nå dukka det opp en ny bra bestilling, på Godtebutikken.net. Ikke dårlig! Hvis det fortsetter sånn her så kan jeg kanskje snart leve av det. Vi får se
Skrevet av
Erik Ribsskog
i
Uncategorized
E-post
Isbre-mint
Jobbsøking i England
←
Nå har jeg gjort om på designen, på Godtebutikken.net. Det er fortsatt litt finpuss igjen, men det skal jeg prøve å få tatt i løpet av neste uke
Her er det jeg eier 1/18 av en ganske stor eiendom. På Bergstø, hvor farfaren min, Øivind Olsen, var fra. Man kan se at Berger er rett over fjorden
→
Flere innlegg
(Festet blogg-post). Mirror-blogg
28. april 2024
Jeg sendte en e-post til Power
18. juni 2026
Jeg sendte en e-post til Allergruppen
17. juni 2026
Og enda mer om nettmobbing
17. juni 2026
Enda mer om nettmobbing
17. juni 2026