Stikkord: Arne Mogan Olsen

  • Mer fra Facebook

    mer fra facebook tor rafael raael 1

    PS.

    Her er mer om dette:

    tor rafael raael facebook 2

  • Og enda en e-post til den norske ambassaden i Madrid

    Erik Ribsskog

    Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: FW: Johannes ‘Stakkars’ Ribsskog/Fwd: Oppdatering/Fwd: Opplysninger om dødsfall i Alicante – arkivet til visekonsulatet i Alicante

    Erik Ribsskog  1. desember 2017 kl. 01:14

    Til: Royal Norwegian Embassy in Madrid


    Kopi: transparencia@alicante.es, riksarkivet arkivverket , post , colorclub@colorline.no


    Hei,

    jeg så nå på den linken deres, og det nettstedet, (Dis gravminner), har jeg kikka på mange ganger, de siste årene, (for jeg har drevet en del med slektsforskning).

    Og det finnes en Johannes Ribsskog der, (som døde på 70-tallet, var det vel), men det er en langt ute i slekta, (slektens ‘stamfar’ het Johannes, så det er et vanlig navn, i Ribsskog-slekten).

    Da min morfar døde, i 1985, så fikk jeg vite dette, på skoleveien min.

    For jeg måtte bo alene, (jeg har en omsorgssvikt-sak mot min far), fra jeg var ni år.

    Men denne aktuelle dagen, (i 1985), så møtte/så jeg tilfeldigvis, at min søster og stesøster, skulle til skolen, (jeg gikk på ungdomsskolen, og tok skolebuss, men disse begynte vel på ungdomsskolen, først seinere, det skoleåret).

    Men det var ikke så ofte jeg så min søster Pia, så jeg gikk vel og sa ‘hei’, (av en eller annen grunn), da.

    Og da sa Pia at Johannes var død, (sånn som jeg husker det).

    Og da har vel noen ringt, til min far og hans samboer Haldis Humblen og de, og fortalt dette.

    Noe sånt.

    Men Pia sa ikke noe om hva som skjedde med liket til Johannes.

    Og det har ingen andre fortalt meg heller, (for da tror jeg nok, at jeg ville ha huska det).

    Men påsken etter at han døde, (var det vel), så ble Pia og jeg invitert til vår mormor Ingeborg i Nevlunghavn.

    Og da hadde jeg kjøpt metall-detektor på postordre, og fant blant annet en hengelås-nøkkel, (til en bod), som Johannes hadde lett lenge etter, uten å finne.

    Og da brøt min danskfødte mormor sammen, (sånn som jeg husker det), og hu begynte å kalle min avdøde morfar, for ‘Johannes stakkar’.

    Så det kan ha vært noe rart, rundt hans død da, (lurer jeg på).

    Igjen takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Videresendt e-post ———-
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: 1. desember 2017 kl. 00:35
    Emne: Oppdatering/Fwd: FW: Johannes ‘Stakkars’ Ribsskog/Fwd: Oppdatering/Fwd: Opplysninger om dødsfall i Alicante – arkivet til visekonsulatet i Alicante
    Til: Royal Norwegian Embassy in Madrid <emb.madrid@mfa.no>
    Kopi: transparencia@alicante.es, riksarkivet arkivverket <riksarkivet@arkivverket.no>, post <post@mfa.no>, colorclub@colorline.no

    Hei,

    jeg kjøpte forresten noe spansk spekepølse, (Chorizo?), fra Targa Foods vel, på Kiel-ferja, for et par-tre år siden.

    Og den spekematen smakte helt j’vlig, må jeg si.

    Så kanskje spanjolene har brukt min morfar, i matproduksjonen, eller noe sånt, (tenkte jeg nå).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Videresendt e-post ———-
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: 30. november 2017 kl. 14:46
    Emne: Re: FW: Johannes ‘Stakkars’ Ribsskog/Fwd: Oppdatering/Fwd: Opplysninger om dødsfall i Alicante – arkivet til visekonsulatet i Alicante
    Til: Royal Norwegian Embassy in Madrid <emb.madrid@mfa.no>
    Kopi: transparencia@alicante.es, riksarkivet arkivverket <riksarkivet@arkivverket.no>, post <post@mfa.no>

    Hei,

    takk for svar!

    Dette var bare en kopi jeg sendte dere, for deres informasjon.

    Vi hadde jo alfabetet, selv før vi fikk data.

    Så det var mulig å ordne arkiver alfabetisk selv i gamle dager.

    Noe som kanskje ikke dagens ungdom forstår.

    Så dette kjøper jeg ikke dessverre.

    Om de sendte liket til bestefar Johannes til Norge, eller ikke.

    Det veit jeg ikke.

    Min mor gikk for å være sinnsyk, og det samme med hennes lillebror Martin.

    Min lillesøster Pia er bare opptatt av å herme etter en Anne Eastwood, virker det som.

    Og min mormor var danskfødt og min mors søster Ellen har for det meste bodde i Sveits.

    Så å få noe vettugt ut av noen av de, er ikke så lett, (vil jeg si).

    Så derfor prøver jeg å finne ut om dette, på denne måten.

    Takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    30. november 2017 kl. 10:57 skrev Royal Norwegian Embassy in Madrid <emb.madrid@mfa.no>:

    Hei Erik Ribsskog,
    Takk for din henvendelse og for kopi av din morfars dødsannonse. I dødsannonsen står det ikke noe som kan gi mer spesifikk informasjon om hvor din morfar var begravet. Det står opplyst om at han døde i Alicante etter kort sykeleie. På den tiden var det ikke digitale arkiver og derfor er det umulig å søke etter gravplassen basert kun på hans navn.
    De fleste nordmenn som omkommer i Spania blir fraktet til Norge for å begraves der. Jeg regner vel med at du er sikker på at han ble begravet i Spania i 1985?
    Beklager at det ikke er noe mer vi kan være behjelpelig med.
    Jeg fant tilfeldig denne artikkel fra TV» og link til en hjemmeside som kan være interessant for deg. Lykke til videre i ditt søk!
    Vennlig hilsen
    cid:image001.png@01D26D85.75E2C700
    Maija Graham Smestad
    Ambassaderåd/Consejera
    Kgl. Norsk Ambassade/Real Embajada de Noruega
    Calle Serrano 26 (planta 5)
    28001 Madrid
    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sent: torsdag 23. november 2017 01:04
    To: transparencia@alicante.es
    Cc: Royal Norwegian Embassy in Madrid <emb.madrid@mfa.no>; Post UD <Postfordelingen.UD@mfa.no>; riksarkivet arkivverket <riksarkivet@arkivverket.no>
    Subject: Johannes ‘Stakkars’ Ribsskog/Fwd: Oppdatering/Fwd: Opplysninger om dødsfall i Alicante – arkivet til visekonsulatet i Alicante
    Hola,

    por favor grave Johannes ‘Stakkars’ Ribsskog?

    (Morte 1985 Alicante).

    Por favor,

    Erik Ribsskog

    ———- Videresendt e-post ———-
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: 3. august 2016 kl. 00:10
    Emne: Oppdatering/Fwd: Opplysninger om dødsfall i Alicante – arkivet til visekonsulatet i Alicante
    Til: emb.madrid@mfa.no
    Kopi: post <post@mfa.no>, riksarkivet arkivverket <riksarkivet@arkivverket.no>
    Hei,
    nå har jeg funnet min morfars dødsannonse, i Aftenposten sitt arkiv, (se vedlegg).
    Så da tenkte jeg, at kanskje det er mulig, å nå finne ut mer, om hvor min morfars gravplass, (der nede i Spania), befinner seg.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2015-12-05 1:00 GMT+01:00
    Subject: Re: Opplysninger om dødsfall i Alicante – arkivet til visekonsulatet i Alicante
    To: Seksjon for brukertjenester <riksarkivet@arkivverket.no>
    Cc: post <post@mfa.no>, emb.madrid@mfa.no, Bjørn Ribsskog <bribsskog@gmail.com>

    Hei,

    takk for svar!

    Jeg prøver å sende en kopi, av denne e-posten, til UD, og så håper
    jeg, at de har oversikten.

    Igjen takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2015-12-04 14:47 GMT+01:00 Seksjon for brukertjenester
    <riksarkivet@arkivverket.no>:

    > Vår ref.: 15/30757
    >
    > Se vedlegg for svar på henvendelsen.
    >
    > Mvh Gunn Løwe e.f.
    > arkivar
    > Riksarkivet
    > ______________________________________________________________________
    > Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
    > For mer informasjon se
    http://www.messagelabs.com/email
    > ______________________________________________________________________
  • Mer fra 70/80-tallet

    Jeg husker en gang, i Stavern, på andre halvdel av 80-tallet.

    Da sa bestemor Ingeborg, at min lillesøster Pia, (som på den her tida var tenåring), ikke ligna på hvordan hu så ut, som jente.

    (Noe sånt).

    Men jeg husker fra da min far og onkel Runar kidnappa Pia og meg, fra vår mor, i Mellomhagen, (på Østre Halsen), sommeren 1976 eller sommeren 1977.

    Da syntes jeg synd på mora mi.

    Så da min far etter cirka en uke spurte, om jeg ville tilbake til mora mi.

    Så sa jeg at jeg ville det.

    Men jeg trodde da at det var en selvfølge at Pia også skulle være med.

    Men min far tok ikke med Pia og.

    Så mora mi ble hysterisk, (husker jeg).

    Og så kom faren min, med Pia, en uke eller to seinere.

    Og den dagen, så husker jeg, at Pia ikke ligna på seg selv, liksom.

    (Noe sånt).

    Men det kan ha vært fordi, at mora mi, pleide å gre håret, til Pia, hver dag.

    Og mora mi spurte også Pia, om hu ville ha musefletter eller hestehale, hver dag, liksom.

    Og mora mi brukte muligens hårspenner, (på håret til Pia), og strammet muligens håret til Pia, i nakken, (eller noe lignende).

    (Noe sånt).

    Men da Pia hadde vært, hos faren min, den sommeren.

    Så hadde hu nok ikke gredd håret, på 2-3 uker, da.

    (Noe sånt).

    Så hu ligna ikke på seg selv lenger, da.

    (For å si det sånn).

    Og sånn var det muligens også, på 80-tallet, (da Pia bodde hos min fars samboer Haldis).

    At Pia ikke var så nøye/flink, (som mora mi hadde vært), når det gjaldt å stelle håret sitt.

    Så derfor ligna kanskje ikke ’80-talls-Pia’ så mye på ’70-talls-Pia’, da.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Det var forresten sånn, (denne sommeren).

    At etter at min far og onkel Runar, (og onkel Runar sin datter Heidi, som da bare var et par år gammel), hadde kidnappa Pia og meg.

    Så dro min far med Pia og meg, på båtferie.

    Og vi møtte min fars kamerat Ernest Eastwood, ved Tjøme, (en del mil sør for Sand/Krok, hvor min far hadde båt).

    Så det er mulig, at Pia, har blitt påvirka, av Eastwood sin datter Anne, (som er kanskje tre år eldre, enn Pia).

    Og så har det liksom vært, en slags Anne Eastwood-kopi, som kom tilbake, til mora mi.

    (Og ikke den Pia som ble kidnappa, da.

    For å si det sånn).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mer om ernest eastwood

    PS 3.

    Mer om kona til min fars avdøde kamerat Ernest Eastwood:

    siw eastwood mer om

    https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:VfJbL6j1D0UJ:https://spaniaposten.no/node%3Fpage%3D345%26gclid%3Dqggzkqjsdatk+&cd=9&hl=no&ct=clnk&gl=uk&client=opera

    PS 4.

    Mer om Anne Eastwood:

    mer om anne eastwood

    https://www.svelviksposten.no/sport/skyting/svelvik/flotte-lokale-resultat/s/5-74-28579

    PS 5.

    Når man ser på Anne Eastwood, på bildet i PS-et ovenfor.

    Så kan det kanskje virke som, at hu liksom, bytta sjel, med min lillesøster Pia, sommeren 1977, (var det vel).

    For den sommeren, så hadde Anne Eastwood, en slags rød bob/pasje-frisjyre, (med krøller vel), sånn som jeg husker det.

    Og min søster Pia hadde vel glatt hår, (som muligens var festet, med hårspenner, eller noe i den duren).

    Men i ‘våre dager’, så er det visst omvendt.

    At min søster Pia, har utslått hår.

    Mens Anne Eastwood, har glatt ‘hårspenne-hår’, da.

    (Noe sånt).

    Så det som kan ha skjedd, kan ha vært, at sjelen til min lillesøster Pia, liksom har krabbet inn, i Anne Eastwood.

    (Nede ved Tjøme der).

    Og så har sjelen til Anne Eastwood, mer eller mindre samtidig, krabbet inn, i min lillesøster Pia, da.

    (For å fleipe litt.

    Men likevel).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Jeg leste forresten på Biip.no, at Anne Eastwood, er født, i 1972.

    Så hu er altså et år yngre, enn min lillesøster Pia, (og ikke noen år eldre, som jeg først trodde).

    Men Anne Eastwood var veldig selvstendig, (sånn som jeg husker det), sommeren 1977.

    Hu stod helt aleine, på et slags svaberg vel, og begynte ikke, å gå bort, til sin storebror Frank, (sånn som jeg husker det).

    Og det var sånn, at Pia og jeg, stod nesten helt ved siden av hverandre, vel.

    (Litt preget av den nevnte kidnappingen osv., da.

    Noe sånt).

    Og så var det vel sånn, at vi liksom, så an Anne og Frank litt, da.

    (Noe sånt).

    Og at disse to, stod på forskjellige steder/svaberg.

    Anne stod vel nærmest Pia og meg.

    Og Frank stod et lite stykke unna, da.

    (Noe sånt).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Eastwood-familien ble hentet til Berger, fra Oldham, på 1800-tallet, for å montere tekstilmaskiner:

    eastwood familien ble hentet til berger fra oldham

    https://no.wikipedia.org/wiki/Berger_%26_Fossekleven_Fabrikker

    PS 8.

    Det var forresten sånn, mens jeg bodde, i Leirfaret 4B, (hvor jeg bodde fra 1981 til 1989), på Bergeråsen.

    At min far en gang ga meg to Berger-pledd.

    Og det ene var et rødt teppe, med skotsk-rutet mønster på, (husker jeg).

    Og da den siste katta mi hadde blitt overkjørt av moped, (ifølge min far), i 1984 deromkring, (kan det vel ha vært).

    Så la jeg/vi den katta, oppå det røde Berger-pleddet, (husker jeg).

    Så det måtte vi vel kaste etterpå.

    (Siden at den katta hadde fått trykket ut tarmen, med mere.

    Og ble avlivet, av en dyrlege i Sande, da.

    For å si det sånn).

    Og de teppene fikk nok min far gratis, (hvis jeg skulle tippe).

    Og de teppene ble nok produsert på Berger, (hvis man leser Wikipedia-artikkelen, som det er linket til, i PS-et ovenfor, så kan man se, at det ble produsert tepper osv,. på Berger, fram til 2002, vel).

    Så de to nevnte teppene, var kanskje en slags gave, til min far, fra Jebsen eller Eastwood, da.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 9.

    Det nevnte teppet, (fra PS-et ovenfor), var i samme serie, som dette, (hvis jeg ikke tar feil):

    samme serie

    http://frumarit.blogspot.co.uk/2011/11/berger-pledd-eller-som-vi-sier.html

  • Mer om at mitt hjemsted Berger er en fin miks av flere kulturer

    hjemsted fin miks

    PS.

    Jeg synes jeg husker noe om julestrømpe, fra da jeg var liten.

    Men det vanlige var at vi hadde julegavene under treet.

    (For å si det sånn).

    Men hvordan det var, før mine foreldre ble separert, (i 1973), det husker jeg ikke.

    Men det er mulig at min lillesøster Pia og jeg, fikk en julestrømpe, på senga, på første juledag, (i tillegg til gaver på julaften).

    (Noe sånt).

    Siden at min far er fra Berger.

    Og min mor var også au-pair i England, (i et eller flere år).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Men det var ikke sånn, at min mor, dreiv og prata om at vi skulle ha ‘Christmas pudding’, til jul, (sånn som jeg husker det).

    Min mors spesialitet, av julemat/kaker, var brente mandler, (sånn som jeg husker det).

    Og min farmor pleide å bake kransekake og en slags stiv lefse, fra sitt hjemsted Rollag/Numedal.

    (I tillegg til sju slag, var det vel).

    Og min danskfødte mormor bakte blant annet fattigmann, (mener jeg å huske).

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • I dette TV-programmet, så forklarer Jebsen, (på sin litt ‘snøvlete’ måte, må man vel si), at gamle Berger skole, (hvor min far og dem bodde/jobba, på 50/60-tallet), ble etablert, av Jebsen-slekten, (for ungene til folk som jobba på Jebsen-slekten sine fabrikker), i sin tid

    PS.

    Nå var det ikke sånn, at min far og dem bodde, på ‘selve’ gamle Berger skole.

    Men de bodde, (i andre etasje), i lærer/skolestyrer-bygget, (som var nabohuset vel).

    Og min farfar Øivind jobba, i sløyd-bygget, (som lå på skolens eiendom), da.

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jebsen-slekten har visst så gitt/solgt gamle Berger skole, til Svelvik kommune, som så solgte eiendommen, til Frank Eastwood, i 2007:

    solgt gitt til svelvik kommune

    https://siste.eiendomspriser.no/?id=0711000010373000000000000

    PS 3.

    Jebsen var visst bare en strek, på 70-tallet, (så de har muligens forlatt Berger, for så å komme tilbake igjen):

    bare en strek

    https://siste.eiendomspriser.no/?id=0711000010002000000000000

    PS 4.

    Nå sa/snøvla Jebsen om, i TV-programmet øverst i denne bloggposten.

    At det var hans oldefar, som startet industrien, på Berger.

    (Noe sånt).

    Og han sa også, at det var hans datter, som nå bodde, på Berger gård.

    (Hvor min far hadde lager, på 80-tallet).

    Så det er mulig, at han ‘Snøvle-Jebsen’, ikke har noen sønner.

    Og at det derfor, ikke blir noe fart på sakene liksom, (på Berger gård osv.).

    Men da jeg vokste opp på Berger, (på 80-tallet).

    Så var det sånn, at jeg var, på samme fotball-lag, som de som var et år eldre enn meg, annenhvert år.

    Og blant dem, så var det, en Thomas Jebsen.

    Men han er muligens ikke direkte etterkommer, av ‘sjølveste’ Jebsen, da.

    Hm.

    For det var vel sånn, at en Jebsen hadde Fossekleiva fabrikker.

    Og så hadde broren Berger fabrikker, (litt lenger ned, langs den samme elva).

    Så Thomas Jebsen, kan være, fra han med Berger fabrikker.

    Og det er mulig, at den Jebsen-linjen, ikke var like fin liksom, som ‘Snøvle-Jebsen’ sin slekt, da.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Det var også litt uklart, (i TV-programmet ovenfor), om grunnen til, at ‘Snøvle-Jebsen’, fortsatt hadde nøkkelen, til Berger kirke.

    For Jebsen-slekten ga Berger kirke, til Svelvik kommune, i sin tid.

    Så her er det muligens, litt ‘grums’/samrøre.

    (Må man vel si).

    Har Jebsen gitt Berger kirke, til kommunen, liksom.

    Eller har han ikke gjort det.

    Hm.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Her er mer om dette:

    ble gitt som gave

    http://www.svelvik.kirken.no/index.phtml?pid=3460

    PS 7.

    Og når NRK-dama spør ‘Snøvle-Jebsen’, om hvorfor han har nøkkelen, til kirka.

    Så blir jo ‘Snøvle-Jebsen’ nesten, som han russiske ubåt-kapteinen, i Harald Heide Steen Jr. sin sketsj.

    Som sier at han ikke kan se grensen under vann, osv.

    (Når han forklarer hvorfor den russiske ubåten er i Norge.

    Var det vel).

    Så sånn er nesten det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Her er mer om dette:

    PS 9.

    Gamle Berger skole, ble visst kommunal, i 1936, (så min far og dem sine lærer-naboer, (som bodde i samme bygg), fikk nok lønn, fra kommunen):

    fikk lønn fra kommunen

    https://no.wikipedia.org/wiki/Berger_%26_Fossekleven_Fabrikker

    PS 10.

    Ingeliv Andreassen sine lærer-foreldre, fikk nok lønn fra kommunen.

    Men bygget de bodde i, (sammen med min far og dem), var visst, en annen eiendom, enn skolen.

    Så det er mulig, at de fikk lønn fra kommunen, og betalte husleie til Jebsen.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 11.

    Her er mer om dette:

    mer om ingeliv samme hus som dem

    https://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2014/08/enda-mer-fra-facebook_16.html

    PS 12.

    Huset min far og dem bodde i, (på 50/60-tallet), mens min farfar var snekker for Jebsen, het visst: ‘Lærerboligen’, (men om den var eiet av Jebsen eller kommunen, på den tida, det kan man kanskje lure på):

    lærerboligen eiet av jebsen eller kommunen hm

    http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2013/04/frank-eastwood-snn-av-min-fars-avdde.html

    PS 13.

    Det er også sånn, at en Jebsen, jobba for George Soros, (en kjent utenlandsk valutaspekulant).

    (Før denne Jebsen vel tok selvmord.

    Noe sånt).

    Så Jebsen er en litt mystisk slekt da, (må man vel si).

    (Ihvertfall hvis man har en farfar, som har jobba for de.

    For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 14.

    Her er mer om dette:

    mer om jebsen selvmord soros

    http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2012/04/en-i-jebsen-slekten-har-visst-tatt.html

    PS 15.

    Denne Jebsen var visst fra Sørlandet:

    denne jebsen var visst fra sørlandet

    PS 16.

    Enka er visst fra Tønsberg:

    kone fra tønsberg

  • Min fars stesønn Viggo Snoghøj, kaller seg visst nå Snakehill, (istedet for Snowhill, som han har pleid å kalle seg, i Amerika)

    snowhill eller snakehill

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100011734081899

    PS.

    Snakehill Trading var forresten navnet, på en virksomhet, som Viggo sin lillebror Jan Snoghøj drev, på 80-tallet.

    Jan solgte propolis/bipollen, (i pille-bokser, som noe slags kosttilskudd), fra Arizona.

    Sammen med en skjeggete amerikaner, ved navn Carry, vel.

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Dette er en annen, av Viggo sine Facebook-profiler:

    viggo profil 2

    https://www.facebook.com/viggo.snowhill.3

    PS 3.

    Dette er en tredje, av Viggo sine Facebook-profiler:

    tredje profil viggo snoghøj

    https://www.facebook.com/viggosnowhill