Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Weekly report on your communities at HelloBox
Erik Ribsskog 31. oktober 2018 kl. 19:59
Til: juridisk
Kopi: hello@hellobox.co
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———-
From: HelloBox
Date: Tue, 30 Oct 2018 14:48:29 +0000
Subject: Weekly report on your communities at HelloBox
To: eribsskog@gmail.com
Hello superhomofil.
I hope this email finds you well. Here is your
weekly report at HelloBox,
in which you are currently managing
1
community.
Communities under your management
GayNews
Created 2014-08-24 12:06:10
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Benrester kobles til 35 år gammel kidnapping
Erik Ribsskog 31. oktober 2018 kl. 19:52
Til: juridisk
Kopi: schibsted , vg.nyhetsbrev@vg.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———-
From: VG
Date: Wed, 31 Oct 2018 04:53:23 +0000 (UTC)
Subject: Benrester kobles til 35 år gammel kidnapping
To: Erikur Ribsskogur
God morgen, Erikur Ribsskogur. Selv om navnet hennes ikke ble nevnt
var det bare én person hele Italia tenkte på da det ble kjent at det
var funnet menneskelevninger under…
[image]
[image]
God morgen, Erikur Ribsskogur
Selv om navnet hennes ikke ble nevnt var det bare én person hele
Italia tenkte på da det ble kjent at det var funnet menneskelevninger
under oppussingen av Vatikanets ambassade i Roma: 15 år gamle Emanuela
Orlandi.
I USA sa superstjernen Kanye West i natt at han trekker seg fra
politikken og vil konsentrere seg om kunsten. «Jeg er blitt brukt til
å spre budskap jeg ikke tror på.», sa rapperen som de siste årene ofte
har dukket opp i rampelyset sammen med president Donald Trump.
Norske Geir Pedersen skal ifølge nyhetbyrået Reuters ha blitt uformelt
godkjent av av FNs sikkerhetsråd som ny spesialutsending i Syria. Og i
Indonesia har de trolig funnet flyet som styrtet utenfor Jakarta med
189 passasjerer om bord på mandag.
Krf-leder Knut Arild nekter å gi opp selv om delegatvalget endte med
blått flertall. Nå er det bare et mirakel som kan redde ham. 🙏
Ha en fin onsdag!
[image]
Med vennlig hilsen,
Erlend Fernandez Stedding journalist i VG
Fikk du med deg disse sakene?
[image]
Syvbarnsmor tiltalt for to drap: Kjemper mot undercover-bevis
En spektakulær undercover-operasjon er blant bevisene mot
syvbarnsmoren som er tiltalt for to drap i Kristiansand. Deler av
samtalene kvinnen hadde med undercover-agenten «Anna», ønsker hun å
forhindre at retten skal få høre.
Les hele saken
[image]
UDI: En høy andel takker nei til asyl i Norge
Inntil ti prosent av de syriske kvoteflyktningene som er valgt ut av
FN og UDI, takker nei til å bo i Norge. Det er en «høy andel», ifølge
UDI.
Les hele saken
[image]
Over og ut for Keplerteleskopet etter nesten ti år i universet
Etter å ha jaktet på skjulte planeter i nesten ti år, er det over og
ut for NASAs topp-teleskop.
Les hele saken
[image]
Ungarsk fotograf slipper fengsel etter angrep på flyktninger
Ungarsk høyesterett har opphevet dommen mot TV-fotografen som sparket
mot flyktninger ved en ungarsk grenseby.
Les hele saken
[image]
Norsk fisker med verdenssensasjon
Vanligvis strekker ikke armene til når fiskere skal vise størrelsen på
fangsten. Asgeir Alvestad måtte frem med fingeren.
Les hele saken
[image]
Har du en god historie? VG betaler for tips
Unsubscribe / Meld deg av nyhetsbrevet
If you’d like to unsubscribe and stop receiving these emails click here.
All content presented in this email is intended for the above recipient(s) only, and may contain information that is strictly confidential. It is prohibited to reproduce, transmit, or review this content by a third party other than the intended recipient(s), in any form, without permission of Treschow-Fritzøe AS, or the relevant subsidiary company.
All content including graphics, imagery and logos that appear in this email is owned by Treschow-Fritzøe AS and all rights are reserved.
—–Opprinnelig melding—– Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> Sendt: 2. oktober 2018 18:32 Til: TF Info Mail <TFInfoMail@fritzoe.no> Emne: Spørsmål om Mille-Marie Treschow
Hei,
jeg jobber med en artikkel om Mille-Marie Treschow, som trolig vil publiseres i en av regionavisene.
Ser i den sammenheng nærmere på rykter jeg har kommet over om at Mille-Marie Treschow satt fem måneder i amerikansk fengsel rundt 1980, i Florida.
Kan dere bekrefte dette, eller gi nærmere informasjon?
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nå har jeg dratt tilbake til England
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:43
Til: juridisk
Kopi: LbF Leieboerforeningen , Runcorn Office , Info
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Videresendt e-post ———-
Fra: Post Narverud Eiendom AS
Dato: 1. august 2017 kl. 15:26
Emne: SV: Nå har jeg dratt tilbake til England
Til: «eribsskog@gmail.com»
Kopi: «nav.baerum@nav.no»
Hei Erik,
Takk for din henvendelse. Vi håper du får gjennomført planene dine, både med nettbutikk og annet.
Samtidig må vi få avklart bosituasjonen din hos oss, da husleien vil løpe som normalt med mindre leiligheten sies opp.
I det tilfelle husleien løper og ikke blir betalt vil vi aktivere NAV-garantien for å dekke utestående, dette kun til informasjon.
Da dette også angår NAV Bærum har vi tatt dere i kopi.
Vi ønsker altså avklaring på hvorvidt leieforholdet skal løpe som normalt, eller sies opp?
LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally privileged information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this message in error and that reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly unauthorized. If you have received this message in error, please inform the sender by reply e-mail and then immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.
—–Opprinnelig melding—–
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 31. juli 2017 16:48
Til: Post Narverud Eiendom AS
Kopi: nav.baerum@nav.no
Emne: Nå har jeg dratt tilbake til England
Hei.
Nå har jeg dratt tilbake til England.
https://johncons-mirror.blogspot.se/2017/07/jeg-har-na-dratt-tilbake-til-england.html
Mvh. Erik Ribsskog
PS.
Jeg dro til Gardermoen, i går formiddag, og fikk et nødpass, av politiet der.
Og så dro jeg med Ryanair, til London, (i går kveld).
Og så rakk jeg ikke bussen, til Liverpool.
Så jeg har hatt en våkenatt, i London, da.
Og så har jeg dratt, til Liverpool, i dag.
(Med den neste bussen).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her i Liverpool bor jeg på hotell, og jeg planlegger å leie meg, en leilighet/hybel etterhvert.
Og så har jeg tenkt til å begynne med nettbutikken min, (Posegodt), igjen.
Og jeg har også tenkt til å fikse tennene mine, (jeg mangler en jeksel blant annet, og jeg har en midlertidig fylning, i en annen jeksel).
Og også begynne, å trene igjen.
(Siden at jeg nå har fått litt penger, for det sameiet, (Bergstø), som jeg har prøvd å selge/oppløsne, siden 2011).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Men jeg har ikke sagt opp leiligheten, på Høvik enda.
For jeg har liksom det, som en slags plan B eller C, da.
(Å flytte tilbake, til Norge, igjen).
Men i Norge får jeg høre, at jeg ikke har ‘arbeid’, og blir mobbet for det.
Og det slipper jeg forhåpentligvis, å høre, når jeg begynner, med nettbutikken min igjen.
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Drammensvn. 507
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:31
Til: juridisk
Kopi: LbF Leieboerforeningen , Runcorn Office , Info
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Videresendt e-post ———-
Fra: Post Narverud Eiendom AS
Dato: 7. september 2017 kl. 12:42
Emne: SV: Drammensvn. 507
Til: «eribsskog@gmail.com»
Kopi: «anne-kathrine.skodvin@coop.no» , «nav.baerum@nav.no»
Hei,
Vi har ikke noe apparat for å organisere ettersendelse av post (ei heller er vi pliktige til å gjøre dette); dette må du selv ordne og det er mer info i denne linken: https://www.posten.no/adressetjenester/midlertidig-ettersending
Vi har ingen kjennskap til hendelser du refererer, og stiller oss uforstående til dette. Vi må uansett forholde hos til det løpende leieforholdet, og her savner vi avklaring da vi i de to siste epostene har fått motstridende informasjon:
– du ønsker å fortsette å leie leiligheten
– du hevder å ha sagt opp leieforholdet i juli
Det er ikke registrert noen oppsigelse, men vi kan tilby deg følgende: vi registrerer oppsigelse og tilbakedaterer denne til juli, da vil leieforholdet ditt kun løpe ut oktober iht. 3 mnd oppsigelse og du er deretter frigjort fra kontrakt og alle forpliktelser.
I så fall må du bekrefte dette. Om ikke løper avtalen som normalt med gjeldende forpliktelser.
—–Opprinnelig melding—–
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 7. september 2017 06:08
Til: Post Narverud Eiendom AS
Kopi: anne-kathrine.skodvin@coop.no
Emne: Re: Drammensvn. 507
Hei,
det blir som noe ‘kveming’ mener jeg, at dere ikke vil ettersende den posten.
Det er deres plikt, som husvert, mener jeg.
Så det er bare å se til, å få sendt meg, den posten, takk.
Greftegreff var også veldig frekk/truende, og kom på døra hele tida, til alle døgnets tider, og kalte meg ‘homo’, og hetsa meg for å ikke ha ‘arbeid’, når jeg skulle kjøpe poletter, til vasking.
Så det ble som noe ‘terror’, å bo der.
Og han var kanskje homo, selv, hvis jeg skulle tippe, siden han hele tida, skulle ta opp dette, med homofili, da, og liksom gjøre et poeng av det.
(Sånn som min gamle fiende, Geir Arne Jørgensen, fra Sand, vel).
Så jeg vil ha erstatning, for tort og svie i leieperioden.
Jeg bør få minst 50 000 for dette, mener jeg.
Den leiligheten sa jeg opp, i juli, da jeg dro til England, så det er ikke mitt problem, vil jeg si.
Og jeg vil ikke, ha noe mer med Greftegreff, å gjøre.
(Selskapet hans heter også Narverud, som er nesten som Narvestad, vil jeg si).
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS
Sender kopi til min gamle kollega/sjef Anne-Kathrine Skodvin (i Coop vel), så kanskje hun kan rydde opp, i dette, og få drevet inn erstatningen min, for tort og svie.
———- Forwarded message ———-
From: Post Narverud Eiendom AS
Date: 2017-09-06 10:18 GMT+01:00
Subject: Drammensvn. 507
To: «eribsskog@gmail.com»
Cc: «nav.baerum@nav.no»
Hei Erik,
Ref. øvrig korrespondanse vedr. ditt leieforhold i Drammensvn. 507; dette leieforhold løper som normalt inntil vi skulle høre annet. Samtidig vil vi for ordens skyld anmerke at du selv må sørge for ettersending av din post dersom dette skal gjøres til en annen adresse.
Det finnes mer info om dette i vedlagte link:
https://www.posten.no/adressetjenester/midlertidig-ettersending
LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally privileged information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this message in error and that reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly unauthorized. If you have received this message in error, please inform the sender by reply e-mail and then immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage på manglende ettersendelse av post etter avtale m.m
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 03:25
Til: juridisk
Kopi: LbF Leieboerforeningen , Runcorn Office , Info
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Videresendt e-post ———-
Fra: Post Narverud Eiendom AS
Dato: 30. oktober 2017 kl. 18:12
Emne: SV: Klage på manglende ettersendelse av post etter avtale m.m
Til: «eribsskog@gmail.com»
Hei,
Dette leieforholdet er avsluttet med virkning 31.10.2017.
Som informert ved tidligere anledning så har vi har ikke noe apparat for å organisere ettersendelse av post. Vi er ikke pliktige til å gjøre dette, og anmoder deg om selv å ordne dette via Posten. Vedlegger relevant link: https://www.posten.no/adressetjenester/midlertidig-ettersending
Vi takker for leieforholdet som har vært, og ønsker deg samtidig lykke til videre.
LEGAL NOTICE: This message is confidential and may contain legally privileged information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this message in error and that reading it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly unauthorized. If you have received this message in error, please inform the sender by reply e-mail and then immediately delete this e-mail (including any attachments). E-mail is susceptible to data corruption, interception, unauthorized amendment, tampering and virus. We do not accept liability for any such actions or the consequences thereof.
—–Opprinnelig melding—–
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 27. oktober 2017 00:32
Til: Jan Gunnar Greftegreff
Kopi: Post Narverud Eiendom AS
Emne: Klage på manglende ettersendelse av post etter avtale m.m
Hei,
Nå har det flere uker siden jeg flytta til Liverpool, etter å ha bodd i rottereiret, som var tidligere Thon hotel Høvik.
Noe sånt.
Jeg har fortsatt ikke fått ettersendt min post, slik avtalen var, så dette må jeg klage på.
Det er Narveruds fordømte plikt å fortløpende, ettersende min post, da jeg fortsatt har folkeregistrert adresse, på tidligere Thon hotel Høvik.
Så lenge jeg «bor» og betaler der, er det huseiers ansvar med ettersending av post, mener jeg.
Jeg videresender også denne informasjonen, til Politiet, hvis jeg ikke mottar, positiv respons.
Jeg er lei av all trakasseringen, jeg ble utsatt for mens jeg bodde, hos Narverud Apartments. Nå blir jeg trakassert igjen, av noen slabbedasker, hos Narverud, selv om jeg bor i Liverpool.
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Naken på toget SAK00897964 CXE:0001279061
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:11
Til: NSB Kundesenter
Kopi: juridisk , «post@sivilombudsmannen.no»
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
13. mars 2018 kl. 08:20 skrev NSB Kundesenter :
Hei,
Takk for at du tok kontakt med oss og gir beskjed.
Anbefaler deg å følge rådene på denne siden: https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/overordnet-om-rettigheter-og-plikter/id-tyveri/rad-til-deg-som-er-utsatt-for-id-tyveri/.
Hvis du ikke allerede har gjort det bør du også endre passordet ditt.
Ønsker deg en fin dag!
Vennlig hilsen
Hanna
NSB Kundesenter
——————- Opprinnelig melding ——————-
Fra: Erik Ribsskog
Mottatt: Mon Mar 12 2018 18:14:11 GMT+0100 (Vest-Europa (normaltid))
Til: juridisk@datatilsynet.no
Kopi: hjelp@nsb.no; NSB Kundesenter
Emne: Klage/Fwd: Naken på toget SAK00897964 CXE:0001279061
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Videresendt e-post ———-
Fra: NSB Kundesenter
Dato: 29. januar 2018 kl. 23:57
Emne: SV: Naken på toget SAK00897964 CXE:0001279061
Til: Erik Ribsskog
Takk for henvendelsen din.
Kundeservice
nsb.no | Kjøpsapp | Underholdningsapp
Hei!
Takk for din henvendelse
Saken din er mottatt, og vi vil behandle den så raskt som mulig.
Ditt saksnummer er: SAK00897964
Svartiden på e-post er for øyeblikket ca 3 dager. Dersom spørsmålet haster, ta kontakt med oss på telefon 61 05 19 10. Åpningstiden er 07.00 – 23.00 mandag til fredag. 08.00 – 21.00 på lørdager og 09.00 – 23.00 på søndager.
Ha en fin dag!
Hilsen
NSB Kundesenter
__________________________
English summary
Thank you for contacting us.
Your Case number is: SAK00897964
Due to a high number of inquiries we may take approx. 3 days to reply.
Call us on +47 61 05 19 10 if your query is urgent.
Have a nice day!
Kind regards
NSB Kundesenter
Spar miljøet. Ta toget.
Følg oss
NSB tar forbehold om prisendringer og skrivefeil. Denne e-posten ble sendt av NSB AS
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vennligst bekreft din e-postadresse på hybel.no
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:06
Til: «Hybel.no»
Kopi: juridisk , LbF Leieboerforeningen
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
12. mars 2018 kl. 18:36 skrev Hybel.no :
Hei,
Her er det nok noen som har opprettet brukerkonto og lagt ut annonse i ditt navn. Vi har nå slettet brukerkontoen og annonsen.
Vennlig hilsen,
Support | hybel.no
2018-03-12 11:04 GMT-05:00 Erik Ribsskog :
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Videresendt e-post ———-
Fra: Hybel.no
Dato: 12. februar 2018 kl. 22:48
Emne: Vennligst bekreft din e-postadresse på hybel.no
Til: eribsskog@gmail.com
Kjære Erik Ribsskog,
Vennligst bekreft e-postadressen din ved å gå til følgende adresse:
https://hybel.no/verifiser/epost/312564/deb9e77ad70ed875c7526c57ccc99c420fd6a7bd/
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra Nytelse.no, #298995
Erik Ribsskog 4. april 2018 kl. 02:03
Til: «kundeservice@nytelse.no»
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
19. juli 2017 kl. 10:45 skrev kundeservice@nytelse.no :
Hei,
Takk for at du tok kontakt. Vi har kreditert ordren, det vil ikke bli sendt ut noen varer fra oss på ordre 298995.
Vi anbefaler generelt at man politianmelder slike saker. Politiet kan da få informasjon om ordren fra oss og kanskje finne ut hvem som prøver å bestille i ditt navn.
Med vennlig hilsen,
logo-nytelse-min
Kundeservice Nytelse.no AS
www.nytelse.no
☏ +47 40604666
✉ kundeservice@nytelse.no
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 19. juli 2017 02:15
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@nytelse.no
Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra Nytelse.no, #298995
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Videresendt e-post ———-
Fra: Nytelse.no
Dato: 18. juli 2017 kl. 19:43
Emne: Ordrebekreftelse fra Nytelse.no, #298995
Til: Erik Ribsskog
Takk for din bestilling!
Vedlagt finner du ordrebekreftelse for ordre 298995, kundenummer 138685.
Du vil motta en ny epost når ordren sendes fra vårt lager. Se vedlagt dokument for en detaljert oversikt over din ordre. Har du spørsmål eller kommentarer til din ordre er det bare å ta kontakt på telefon 40 60 46 66 (man – fre 8-21) eller epost kundeservice@nytelse.no.