http://annetteelvira.blogg.no/1458388275_jeg_er_i_romerikets_b.html
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
http://annetteelvira.blogg.no/1458388275_jeg_er_i_romerikets_b.html
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
http://linnrosenborg.blogg.no/1457093072_mann_jeg_elsker_deg.html
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
http://sraad.blogg.no/1456062915_jeg_legger_meg_under_.html
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
http://annmariolsen.blogg.no/1454441195_det_perfekte_antall_s.html
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan man se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
PS.
Her er mer om dette:
http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/02/markedsfrerne-blir-visst-sure-nar-jeg.html
PS 2.
Det jeg tenker nå, er at Orkla og Rimi-Hagen, muligens betaler Meltwater penger, for å tulle med meg, i butikkene.
Og så kontakter muligens Meltwater butikkene, og så sier butikkene at det er greit, at de har gate-teater der, osv.
Noe sånt?
Hm.
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Meltwater sender trafikk til bloggen min, (det var derfor, at jeg begynte, å søke om de, på Google):
PS.
Dette er visst noe, for skoleungdom, (siden at de må ha en egen regel, om at det ikke er lov, å be, om leksehjelp):
http://freak.no/forum/vis_regler.html
PS 2.
Og hvem som er ansvarlig redaktør, for dette nettstedet, det har ikke jeg klart å finne ut, ihvertfall.
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Freak.no har et ‘crew’, (og ‘administratorer’), men hvem sitter på toppen av disse igjen, kan man vel lure på, (hm):
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan man se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg: