Stikkord: StatCounter
-
Mer nettmobbing
http://fusentasten.blogg.no/1265824929_hva_kan_gjres_for_eri.html
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
PS 2.
(Samme link som ovenfor).
-
Jeg tror ikke, at det er min stesøster Christell, som har skrevet dette. Hun ville vel, ha klart, å skrive navnet mitt riktig ihvertfall, (hvis jeg skulle tippe). Hm
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
-
Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)
http://gudinnene.blogspot.no/2011/08/lukten-av-analsex.html?showComment=1455543437383
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
-
Min blogg har blitt nevnt, i samme debattforum-tråd, som bloggen til Florenthyna Katrine Schei aka. Misslunatiq. Men hun hadde vel en eksibisjonistisk blogg. Mens min blogg, er en nød/varsel-blogg. Florenthyna Katrine Schei er nå død, og hun hadde folk etter seg, på nettet, husker jeg, (fra en gang, som jeg prøvde å chatte med henne, på irc, (mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool, var det vel))
http://forum.kvinneguiden.no/topic/636748-kontroversielle-bloggere/
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan man se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
Her er mer om dette:
https://www.facebook.com/Florenthyna-308549635854626/
PS 3.
Enda mer om dette:
http://johncons-mirror.blogspot.no/2012/04/han-kak-som-forfulgte-hu-florenthyna.html
PS 4.
Det som skjedde, var visst, at jeg fikk opp, på StatCounter, om at Florenthyna, var involvert, i en skandale, og at jeg husket, at Spillegal-forumet også hadde mobbet Florenthyna, (samtidig med at de mobbet meg), og at jeg derfor, leste på bloggen hennes, og så postet jeg, om det som hadde hendt med henne, på min blogg, og så dukket det opp en person, på min irc-kanal, for å liksom advare meg, mot hun Florenthyna Katrine Schei, da:
http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/07/jeg-sendte-en-ny-anmeldelse-til_10.html
PS 5.
Så jeg har vel ikke chattet engang, med hun Florenthyna, men det var sånn, at jeg skrev en bloggpost, om problemene hennes, (etter å ha lest om henne, på StatCounter, og etter at Spillegal-forumet, mobbet både henne og meg, på den tida, som jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool):
http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2011/07/hu-florenthyna-som-ogsa-ble-plaget-av.html
PS 6.
Og da jeg var tvangsinnlagt, på avdeling 2A, på Blakstad sinnsykehus, i fjor vår.
Så var det ei Silje, fra Hole der.
(Ei som banna og skreik, nesten som om hu var hu Lena, fra filmen Døden på Oslo S., da hu ble tvangsinnlang der, (en natt), husker jeg).
Og hu Silje, hu sa: ‘Skej’, (istedet for: ‘Skje’), en gang, (på den avdelinga), husker jeg.
Og det lurte jeg litt på, (og la på minnet), husker jeg.
Og nå, (etter å ha sett det, at etternavnet, til hu Florenthyna, var Schei), så lurer jeg litt på, om det, kan ha vært noe, med hu Florenthyna å gjøre, da.
Hm.
(For det er vel litt rart, at både hu Florenthyna og jeg, har blitt tvangsinnlagt, etter å ha blitt mobba, av Spillegal-forumet.
For å si det sånn).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Mora til Florenthyna har det visste heller ikke så enkelt, (hm):
-
Jeg må advare litt, mot denne bloggen. Den består litt for mye, av trakasserende etiketter og døde linker, synes jeg. Så dette er nok egentlig en hat-blogg, må man nok si
http://best-of-johncons.blogspot.no/
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
PS 2.
Jeg rapporterte denne hat-bloggen, (må man vel kalle den), til Blogger:
-
Og enda enda enda enda mer om nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)
http://forum.doktoronline.no/topic/409364-bare-noe-jeg-tenkte-p%C3%A5/?page=9
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
-
Og enda enda enda mer om nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)
http://charlotte79.blogg.no/1454516356_er_ikke_rasist_nei_.html
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
-
Enda mer nettmobbing
http://forum.kvinneguiden.no/topic/641876-noen-som-skal-p%C3%A5-bokbadet-til-erikfruen-1-mai/
PS.
Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan man se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
























