PS.
Her er mer om dette:
http://web.archive.org/web/20020803234718/http://www.ircgames.org:80/qhistory.php
PS.
Det står at Empen overtok _midlertidig_ som ‘main man’.
Men det var ikke snakk om. at han skulle være ‘main man’ midlertidig, (sånn som jeg husker det).
Men Empen ble liksom fryst ut, og sparket, (sånn som jeg husker det).
Og det virka nesten, som noe ‘gate-teater’, (må jeg si).
Det var ihvertfall ikke mange feil, som Empen fikk lov til, å begå, (før han ble hivd ut).
(Vil jeg si).
Og noe av det første Empen gjorde, etter at han ble ‘main man’/kanalsjef, (sommeren 1997), var å spørre meg, om jeg ville være op.
Og det sa jeg ja til.
Men noen år seinere, så skulle Laly, (var det vel), lage dette nettstedet, (www.ircgames.org), eller om det var en forløper til det.
Og i den forbindelse, så ville Laly, (som holdt til, i Trondheim, sånn som jeg husker det), at jeg skulle oppgi mitt navn og/eller bilde, på #quiz-show sitt nettsted.
Men jeg jobba, på den tida, som butikksjef, i Rimi, (i Oslo).
Så jeg var ikke sikker på, om de ‘høye herrer’, i Rimi/ICA, ville ha likt, at jeg var, en kjent #quiz-show op, (på fritida), for å si det sånn.
Så jeg ønsket ikke, at min identitet, skulle være offentlig, på #quiz-show sitt nettsted.
Og i 1997, da Empen spurte meg, om jeg ville være op, (etter at jeg hadde vært quizzer, på kanalen, i ikke engang et halvt år vel), så hadde ikke #quiz-show, noe nettsted, (sånn som jeg husker det).
Så det var ikke sånn, at jeg gikk med på, at min identitet, skulle være offentlig, da jeg diskuterte med Empen, om jeg skulle bli op.
(Det er mulig, at jeg forklarte til Empen, at jeg jobba, som butikksjef.
Og at jeg ikke liksom ønsket, å risikere jobben, for å være #quiz-show op, (for å si det sånn).
Men jeg husker ikke nøyaktig, alt som ble sagt, (i den relativt korte irc-samtalen), for dette er jo 20 år siden, til sommeren).
Så å komme med noe sånt, (på den måten, som Laly gjorde), flere år seinere.
Det synes jeg, at ble, som noe tull/trakassering, (vil jeg si).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS 2.
Mer om #quiz-show/IRC-games sin historie:
(Samme link som ovenfor).
PS 3.
Her kan man se noen av op-ene, (grunnen til at jeg ikke står der, kan være, den nevnte konflikten, med Laly, (for da mista jeg op-statusen, på kanalen, i noen timer/dager, var det vel)):
http://web.archive.org/web/20020608202716/http://www.ircgames.org:80/qop.php
PS 4.
Her kan man se, noen av quizzens brukerne, (det var forresten ikke sånn, at man måtte stå, på den lista, for å quizze, sånn som jeg husker det):
https://web-beta.archive.org/web/20020804000359/http://www.ircgames.org:80/quser.php
PS 5.
Det var disse to, som døde, i en flyulykke, (i Italia):
https://web-beta.archive.org/web/20020609120445/http://www.ircgames.org:80/treffh98.php
PS 6.
Jeg hadde chatta, med hu Zaga, noen måneder før det quiz-treffet, (var det kanskje), men jeg dro aldri, på noen quiz-treff, (for det syntes jeg, at ble, litt klamt, for å si det sånn).
Og det er mulig, at det var, på det quiz-treffet, at Gio og Zaga traff hverandre.
(Noe sånt).
Men jeg syntes, at hu Zaga, så for naturlig og kjedelig/stygg ut, (må jeg si).
(Når hu sendte meg bilde.
På irc).
Det er noe som heter ‘sweet seventeen’, (eller om det er ‘sweet sixteen’).
Men det var aldri Zaga, (tørr jeg nesten å si).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Chetil var en veldig rask quizzer, men jeg hadde kanskje bedre kunnskaper, så jeg pleide å vinne, (og var liksom ‘quiz-kongen’, (må man vel si), på slutten av den tida, som det bare var ‘menneske-quiz’):
(Samme link som ovenfor).
PS 8.
Jeg lurer på, om han IN_utero, (fra PS 4), kan ha vært han, som inviterte meg, (som en slags æresgjest, var det vel kanskje), til Mono, like etter at det utestedet åpnet, (rundt årtusenskiftet).
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 9.
Cilla, (Janniche Fjellhaug), ble visst etterhvert op, på #quiz-show, (som meg).
Hu var visst også med på, å arrangere, et quiz-treff.
Det treffet var jeg ikke med på, men Cilla var på besøk hos meg, (på St. Hanshaugen), et par ganger, (husker jeg), som jeg har skrevet om, i Min Bok 5.
(For hu kjente jeg egentlig, fra min chattekanal #blablabla, vil jeg si.
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 10.
Her er mer om dette:
https://web-beta.archive.org/web/20020412192103/http://www.ircgames.org:80/treffv00.php
PS 11.
Her er mer om Cilla:
https://web-beta.archive.org/web/20041021023536/http://www.ircgames.org:80/user.php?id=67
PS 12.
Mer om Vimsa, (Line Nordli), som jeg også noen ganger chatta med, (selv om hu ikke var, på #blablabla):
https://web-beta.archive.org/web/20041021014643/http://www.ircgames.org:80/user.php?id=36
PS 13.
Joi hadde stadig irc-berter/elskerinner, på besøk, (fortalte han oss, på #blablabla):
https://web-beta.archive.org/web/20041021005223/http://www.ircgames.org:80/user.php?id=1
PS 14.
I 2005, så var folk lei av irc-quiz, (kan det virke som), og nettstedet ble istedet brukt, til noe annet innhold:
https://web-beta.archive.org/web/20050126081744/www.ircgames.org
PS 15.
Den ‘utdritinga’, av Empen, (øverst i bloggposten), er forresten, på nynorsk, (kan man se).
Og Cilla hadde en irc-kjæreste, på Vestlandet, som hu møtte, i ‘real life’.
(Og hu skrev om sex-en deres, (på #blablabla), og at han quiz-show op-en hadde etterlatt seg, en lang strek, med ‘love-juice’, på ryggen hennes, etter å ha tatt henne bakfra, under et besøk, hos han vestlendingen, (som bodde hjemme vel)).
Så det kan ha vært han ‘Cilla-vestlendingen’, (som jeg ikke husker nicket til nå), som har skrevet, det negative, om Empen.
(Men han har da kanskje fått det referert/forklart, fra noen, som liksom var over, ‘the main man’/kanalsjefen, i 1997.
Og det var helt klart noen, som var over Empen, (da han var ‘main man’/kanalsjef), for han ble hevet ut, ganske enkelt og raskt, (sånn som jeg husker det).
Og de som var over Empen, var vel Boah og plan9 osv., vel.
(Muligens med flere).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS.
Det er muligens heller sånn, at Rema sine franchise-tagere, er fornøyde, hvis folk _ikke_ bruker ‘Æ’.
For da tjener butikk-eierne mer penger, (per handel).
(Noe sånt).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om ‘Æ’:
http://johncons-mirror.blogspot.no/2017/01/jeg-prvde-installere-pa-laptop-en-min.html
PS 3.
Da jeg jobba, på OBS Triaden, (hvor jeg jobba, fra 1990 til 1992).
Så ble vi kassererne drillet i, (heter det vel), å spørre kundene, om de hadde medlemskort.
(Siden at OBS, er en del, av Forbrukersamvirket/Coop).
Og det samme på Rimi, (på den tida, som Domino-kort fantes).
Kassererne ble drillet i, å spørre kundene, om de hadde Domino-kort.
(Noe sånt).
Men hvordan det er på Rema, det veit jeg ikke.
Det er mulig, at Rema sin kasserer-instruks, ikke nevner noe, om ‘Æ’.
(Hva vet jeg).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Det er mulig, at det som menes, (i artikkelen øverst i bloggposten), er at Rema tvinger folk, til å få seg ‘Æ’, for å få maten billig.
Og det er en annen ting.
Men det er jo også sånn, at VG, har sine handlekurver.
Og der så regner de prisen, som folk som _ikke_ har ‘Æ’ betaler, (hvis jeg ikke tar helt feil).
Så vi nordmenn har jo VG, som en slags ‘vaktbikkje’ der.
(Noe sånt).
Men på den andre side.
Så er det klart, at et sånt lojalitetsprogram, koster penger, å utvikle og drive.
Noe som vel gjør, at maten, blir dyrere, (siden at Rema blir dyrere å drive), må man vel si.
(Og ‘Æ’ kræsjer også veldig, (vil jeg si), med Rema sitt tidligere slagord: ‘Enklest er billigst’).
Men det er mulig, at ‘Æ’-pengene, tas fra markedføringsbudsjettet, til Rema.
Og at maten derfor ikke, blir noe særlig dyrere, likevel.
Nå er lojalitetsprogram, muligens et litt defensivt trekk, når det gjelder forretningsdrift.
Man satser på å få mer ut av sine nåværende kunder, istedet for å prøve, å kapre nye kunder.
(Noe sånt).
Så her er Rema muligens redd for, å miste kunder, til Norgesgruppen.
Og enkelte butikker, som jeg har jobbet i, (som CC Storkjøp og Matland), hadde ikke noe lojalitetsprogram.
Så her er det sånn, at private konsern, (som Rema/Reitan og Norgesgruppen), har hermet, etter Forbrukersamvirket, (som har sine medlemskort), vil jeg si.
Men Rema har gjort dette, på en ‘new age’-måte, (må man vel nesten si), siden at man _må_ ha en ‘app’, for å bruke, dette lojalitetsprogrammet.
Så Olga på 90 år, (som de sa, på Rimi Kalbakken, istedet for å si Ola Nordmann eller Hvermansen, for eksempel), hu blir fryst ut og fremmedgjort da, (må man vel si), av Rema.
(Noe sånt).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Men hvis man sier, at Rema, er som noen ‘militante trøndere’, fordi at de har ‘Æ’.
Så må man vel også si, at Norgesgruppen/Kiwi, er som noen militante svensker, (Johannson, (som er navnet til de som eier det meste av Norgesgruppen), er vel et svensk navn), siden at de har Trumf.
Og at Forbrukersamvirket, er som noen militante briter, (eller om man skal si kommunister), siden at de har medlemskort.
(Noe sånt).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 6.
Når det gjelder, disse lojalitetsprogrammene, så er det også sånn, at man for å bli medlem, må gi fra seg, diverse personlige opplysninger.
(Som navn og adresse, osv.).
Og selv om jeg går på sosialen, (og også er økonom), for å si det rett fram.
(Og derfor er interessert i, å spare penger).
Så er det ikke sånn, at jeg har Trumf-kort, (for eksempel).
(Og jeg har heller ikke ‘Æ’, selv om jeg har en smart-telefon, (som jeg bruker, som walkman og kamera osv.)).
Og det er fordi, at jeg har jobbet, nesten en mannsalder, i dagligvarebransjen, i Norge.
Og jeg vet, at det er mye gærne folk, (må man vel kalle dem), i den bransjen.
Og spesielt disse franchise-tagerne til Rema.
De er jeg litt skeptisk til, (må jeg innrømme).
For de er kanskje veldig snusfornuftige, og angriper kanskje kunder, som kjøper varer, som Reitan har prisa billig, (fra Trondheim), for å ikke se dum ut, når VG handler sine handlekurver.
(Noe sånt).
Og å gi navnet og adressen sin, til noen sånne gærninger.
Det vet jeg ikke, om er, så veldig lurt, (for å si det sånn).
For disse franchise-tagerne, de sitter kanskje der, med kalkulatoren.
Og så lurer de på, om det heller lønner seg, (for dem), å betale noen gjenger eller noe mafia, noen penger, for å bli kvitt, en kunde, som de taper penger på, (fordi at denne kunden, handler økonomisk, for å si det sånn).
(Hva vet jeg).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Og jeg har et ‘slektsforsknings-ark’ foran mer her, (som jeg fortsatte på, da min MyHeritage-konto, ble kapret, (via MyHeritage, var det vel), mens jeg bodde, i England).
Og når det gjelder, mine tipptipp-oldeforeldre, (som jeg har funnet alle av).
Så het de: Holbøll, Fog, Gjedde, Nyholm, Werner, Hagerup, Feilberg, Heegaard, Eriksen, X-tensen, Arntdatter, Larsen Dørumsgaard, Baardsdatter, Pedersen, Olsdatter, Olsen, Danielsdatter, Olsen, Danielsdatter, Helgesen, Gulliksdatter, Johnsen, Tostensdatter, Nielsen, Hansdatter, Aslesen, Westerberg, Brunmark, Olsdatter, Olsen, Olsdatter og Madsen.
Så ikke en eneste av de, hadde son-navn.
(Unntatt min tipptoppoldefar Brunmark, (kan man si), for han het Olof Brunmark, og hans sønn kalte seg Olsson Brunmark, (til etternavn), siden at disse var, fra Eda/Värmland/Sverige, (var det vel).
Noe sånt.
Og Westerberg, var også svenske, (fra ved Stockholm vel), forresten.
Noe sånt).
Så Johannson, (som Norgesgruppen sine eiere heter).
Hvor er det navnet fra, liksom?
Nei, det høres svensk ut, (med sin son-ending), vil jeg nesten si.
Og Johann er jo også, et ‘Johanitter-navn’, som i Johannes-losjer og Johanitter-ordenen, (som jeg har, i slekta).
Så å oppgi navn og adresse, til noen skumle korsfarere, fra Sverige, (eller hvor de er fra).
Det er kanskje ikke, så fristende, det heller, (for å si det sånn).
Så derfor, så har jeg ikke Trumf-kort, (for å si det sånn).
For å ha disse ‘skumlingene’ nærmere, enn man må ha dem.
Det er vel kanskje ikke så fristende, (må man vel si).
Så derfor, så må man vel si, at disse lojalitetsprogrammene, er noe ‘klamme greier’.
(Noe sånt).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 8.
Datatilsynet kikker visst forresten, på Trumf og Æ, (men ikke på Forbrukersamvirket/Coop sine medlemskort), for å se, om de bryter, med Personvern-lovgivningen, osv.:
https://www.nrk.no/norge/datatilsynet-skal-granske-_trumf_-og-_ae_-1.13477484
http://www.seher.no/kjendis/superparet-selger-luksusleiligheten/67491945
PS.
Det var jo sånn, at jeg begynte, å handle, på Rema Fredensborg, for noen måneder/år siden, siden at den butikken, var lenger åpen, enn Rema Ila, (på lørdager).
Og da, så var det sånn, at jeg ‘surra rundt’, i Iduns gate/Deichmanns gate der.
For å prøve, å huske, i hvilken bygård det var, som min stesøster Christell bodde i, (mens hu jobba, på Terningen Matcafe, og gikk på Bjørknes, (var det vel), for å ta opp fag, fra gymnaset).
Og da, så la jeg merke til, at det var noen folk, (i det strøket, som er et såkalt gatetun), som ‘alltid’, hadde fest.
Og det var nok Jenny Skavlan og dem, tenker jeg nå, (hvis jeg skulle tippe).
(Disse hadde noen slags disco-kuler, (eller noen slags spesielle lys, i taket), var det vel.
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
I dag, (onsdag kveld), så dro jeg, inn til Oslo, for å handle mat.
Jeg tenkte, at jeg kunne prøve, å handle, på Kiwi Hegdehaugsveien.
En butikk, som jeg ikke, har handla i, siden 2002, (er det vel).
(Da dette var, en Rimi-butikk).
Da jeg handla der, i 2002, så var det sånn, at jeg gikk hjem, fra HiO IU, i Cort Adelers gate, (husker jeg).
Og det var en gåtur, på en halvtime, kanskje.
Og cirka halvveis, så lå Hegdehaugsveien da, (hvor denne butikken ligger).
Og dette var også, en av de første søndagsåpne butikkene, i Norge, (sånn som jeg husker det).
Fra tida før Brustad-bu-konseptet ‘dukka opp’, og ‘forminsket’ søndagsbutikkene.
Og jeg pleide, noen søndager, å handle, i denne butikken, da jeg hadde, min Toyota HiAce, (som jeg hadde, fra januar 1996 til våren 1997, var det vel), husker jeg).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Og da jeg handla, i denne butikken, (på vei hjem fra ingeniørhøyskolen), i 2002.
Så spurte jeg kassereren, (en ung mann, mener jeg å huske), om hu Ragnhild fra Sørlandet jobba der, (husker jeg).
(Dette var ei venninne, av Ida fra Rimi 3164 Lambertseter.
Som jeg ansatte, i den butikken, etter råd/forespørsel, fra Ida).
Og det fikk jeg ikke, noe klart svar på, (av kassereren), sånn som jeg husker det.
Men hu Ragnhild fra Sørlandet, hadde vært, på Rimi sitt julebord, i LO sin festsal, på Youngstorget, i 2001.
Og da hadde jeg dansa med henne, uten at jeg kjente henne igjen.
Men jeg kjente henne igjen, mens vi dansa.
Og hu sa da, at hu jobba, i denne butikken, (i Hegdehaugsveien).
Men hu som var i kassa der, i dag, (onsdag).
Hu var ikke, så pen, som hu Ragnhild fra Sørlandet, (vil jeg si).
Hu som var i kassa, i dag, var ei svær ‘dundre’, (må man vel si), som stod i kassa, (istedet for å sitte).
Og hu minna meg litt, om hu barnehage-tanta, som var ansatt, på Rimi Kalbakken, på den tida, som jeg jobba, som butikksjef der, (noe jeg gjorde, fra høsten 2000 til våren 2001).
Selv om det er noen år siden.
Så det var kanskje heller lillesøstera hennes, (eller noe i den duren da), for å si det sånn.
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 2.
Det var også noe rart, i denne butikken.
En kunde, stod og panta flasker.
Og han hadde på seg latex-hansker.
Jeg hadde forstått det, hvis en av de ansatte, hadde hatt på seg latex-hansker, når vedkommende drev, med et eller annet.
Men ikke _en kunde_.
Det er noe nytt, isåfall, (vil jeg si).
Kanskje denne butikken, har gratis latex-hansker, ved flaskeautomaten?
Det fant jeg ikke ut.
For jeg gadd ikke, å vente, på han ‘latex-panteren’.
(Siden at jeg ble litt ‘frika ut’, av de nevnte hanskene hans.
Må jeg si).
Så jeg tok heller med tomflaskene mine, til Rema, (må jeg innrømme).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Det var også, flere episoder, da jeg skulle, i kassa.
Bak meg i køen, så stod det, en kar, som ligna, på en yngre versjon, av min halvbror Axel, (vil jeg nesten si).
Og han ropte, gjennom køen.
Til noen kompiser, som stod, bak kassadisken, (og venta).
At han: ‘Ikke fant stjerne-bacon’.
(Noe sånt).
Og så stå stod han der, med noen slags bacon-biter, i lanken.
Og lurte på, om kompisene, ville ha den varen, istedet.
(Noe sånt).
Mens han stod, rimelig ‘kuk-i-ræv’, med meg, som la opp varene mine osv., da.
(Noe sånt).
Så dette var, en rimelig klam og ekkel opplevelse, (vil jeg si).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Det var også sånn, at ei gammel dame, som stod før meg i køen.
Hu skjønte ikke norsk.
Så hu prata engelsk, til kassadama.
Og da slo kassadama over til engelsk, og sa: ‘Happy Easter’, og det hele.
Så det var, som en episode, (det og), vil jeg si.
Og kassadama sa også god påske, til han ‘rompisen’, som var bak meg, i køen.
Men til meg, så sa ‘kassa-dundra’ bare: ‘Hadetbra’, (mener jeg å huske).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
På kvitteringa, (fra Kiwi Hegdehaugsveien), så står klokkeslettet 22.21.
Så jeg vet ikke hvor troverdige, som disse Kiwi-kundene var.
Men denne Kiwi-butikken, ligger like ved, en blokk, for ansatte, ved den russiske ambassaden.
(Mener jeg å ha lest, i en avis, en gang.
I forbindelse med en brann der, var det vel).
Så dette kan kanskje ha vært, noen slags russiske ‘street-fightere’, eller noe sånt.
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 6.
Etter dette, så gikk jeg, til Rema Parkveien, (rett rundt hjørnet, må man vel si).
Og der, så var det ikke plass, i hylla, til billige nudler.
Så denne Rema-butikken, tar ikke inn, de billigste nudlene, (de med kjøttsmak).
De hadde kun en variant, med kylling-smak, (som er dyrere, av en eller annen grunn, selv om det er samme vare-serie, for å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
I denne butikken, så var det også sånn, at de hadde billig håndsåpe.
(Noe for eksempel Rema Ensjø nesten alltid er utsolgt for.
Vil jeg si).
Men det var også sånn, at for å få tak i, denne håndsåpa.
Så måtte man nesten sette seg inn, i en kasse.
For varehyllene gikk for langt, liksom.
Sånn at man nesten stod, inne i en kasse, (ikke ‘hovedkassa’ men likevel), når man skulle ha ting, som håndsåpe, (og vel også sjampo, for eksempel), da.
Så her kan man ikke handle sånne ting, som håndsåpe, hvis det er rush, (vil jeg si).
For da blir det veldig klamt, (og nesten som at man har et forhold, med kassadama), vil jeg si.
(Noe sånt).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 8.
Når jeg så skulle, i kassa.
Så var det sånn, at kassadama, (ei ung brunette), treiga seg.
Hu stod utafor kassaområdet, og prata, med en ‘Rema-jøde’, (eller noe sånt), om at hu var, fra Sørlandet, (eller noe i den duren).
Og når hu var ferdig, med å treige seg.
Så dukka det opp, en amerikansk eller jødisk familie, (som vel prata engelsk), som handla sammen, (kledd i noen joggedresser, eller noe sånt, vel).
Så det ble dårlig plass, for handlevogna mi der, (vil jeg si).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 9.
Det var også sånn, at handlevognene vel stod, mellom ‘reserve-kassa’ og hygiene-hylla.
(Som en propp, liksom).
Og da jeg skulle ut av butikken, så kunne jeg nesten ikke gå bort, med handlevogna.
For da måtte jeg gått inn, i butikken igjen, (og så snudd igjen), liksom.
Så jeg lot handlevogna stå igjen, ved post-i-butikk-avdelingen der.
Og handlevogna mi, var det også, en brød-skalk i, (husker jeg).
Og den må nesten Rema, ha lagt oppi, med vilje, (mistenker jeg).
For det er vel Rema-folk, som rydder handlevognene der, (siden at de, liksom står, inne i butikken), må man vel tippe på.
(Noe sånt).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS.
Det var også sånn, at vår kollega Henning Sanne, (og storebroren Thomas Sanne vel), også spilte håndball, for Bækkelaget.
(Sammen med blant annet vår kollega Morgan Lunde, (som var på landslaget).
Hvis jeg ikke tar helt feil).
Så det var antagelig derfor, at Henning Sanne visste, at hu Line Tranberg, også jobba, som modell, (noe han fortalte om, en gang, på tellerommet), da.
(Noe sånt).
Og julebordet vårt, (for vårt Rimi-distrikt, var det vel), var i to år på rad, (i 1994 og 1995 vel), i Bekkelagshuset, (mener jeg å huske).
Så det var kanskje derfor, at Line og Pål, virka så hjemme, (på julebordet, i 1995), og sa til meg, at der er Sophie fra Rimi Karlsrud, osv.
(Noe sånt).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS 2.
Her har Line Tranberg, cirka den samme frisyren, som hu hadde, mens hu jobba, på Rimi 3164 Lambertseter/Rimi Nyænde, (ved siden av studier), så her er hu lett, å kjenne igjen, (vil jeg si):