https://media.digitalarkivet.no/view/49349/591?indexing=
PS.
Kristian Kvehaugen sin ekskone, (Britt Kirsten), er visst også død nå:
https://media.digitalarkivet.no/view/49349/591?indexing=
PS.
Kristian Kvehaugen sin ekskone, (Britt Kirsten), er visst også død nå:
https://www.facebook.com/sverr.fr
PS.
Frøshaug ble visst også, nordisk mester, i skyting, i 1993, (på cirka den samme tida, som han slutta, som troppsjef, for vår tropp, (tropp 1), og istedet ble adm. off., (på Terningmoen)):
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Her er mer om dette:
PS 3.
Enda mer om dette:
PS 4.
PS 5.
Marvin Bricen, har visst også, fått to ‘snørriser’:
PS 6.
Kona/dama til Bricen, har blitt litt penere, siden 90-tallet, (da jeg så de, fra en trikk, en gang, som min fetter Ove, også var på besøk, hos min søster Pia, i Tromsøgata, og Pia og Ove sendte meg, for å kjøpe øl, uten at de skulle være med, av en eller annen grunn), synes jeg:
http://www.dagbladet.no/nyheter/ku-klux-klan-leder-funnet-dod/67030307
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Det året, som jeg leide et rom, av Mette Holter og min tidligere stefar Arne Thormod Thomassen, (på Furuset).
(Dette var studieåret 1990/91).
Så sa Mette Holter, at hu, (og ei amerikansk Vicky/Victoria, i Trondheim), hadde vært, hos Ancona-mafiafamilien, i USA, og gått i ‘hot-pants’.
(Noe sånt).
Men om hu løy, og Ancona er Ku Klux Klan, (og ikke mafia).
Eller om Ancona, er _både_ Ku Klux Klan og mafia.
Det veit jeg ikke.
Men Mette Holters datter Kirsten, var/er samboer, med en Lars, som min halvbror Axel sa om, at var med, i Karihaugens Krigere, (som Axel også kalte, for ‘KK’, mener jeg å huske).
Så det er mulig, at disse, er noen slags Ku Klux Klan-folk, (eller noe i den duren), da.
(Hva vet jeg).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
‘Snøhule-delen’ av denne vinterøvelsen, var på/ved Nordseter.
Men så var det sånn, at vi gikk rundt, på ski, (i et slags ‘vidde-landskap’, må man vel nesten kalle det), i flere dager, (mens vi sov, i knappetelt, om nettene), da.
Og vi hadde også nattmarsj.
Og før og etter ‘snøhule-natten’ og lang-marsjen, så hadde vi, en slags base, ved Nordseter, (tror jeg at det må ha vært).
Hvor vi blant annet, satt opp knappetelt, om natta, (var det vel), etter lang-marsjen.
Men da hadde vi hatt knappeteltet, ferdig kneppet, i en pulk, (under lang-marsjen), sånn som jeg husker det.
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
https://www.dt.no/kultur/fra-go-mat-til-kunst/s/2-2.1748-1.2625927
PS.
Go’ Mat ble visst solgt til Kiwi, i 1994:
(Samme link som ovenfor).
PS 2.
Mer om Go’ Mat-Gunnar:
https://www.dt.no/arkiv/svelget-beviset-sliter-med-a-fa-erstatning/s/2-2.1748-1.2809465