PS.
Her er mer om dette:
https://johncons-blogg.a2hosted.com/2011/05/mer-om-agot-huset-og-strmm-trevare.html
PS 2.
Jeg sendte en Facebook-melding til Anne Eastwood om det her:
PS.
Her er mer om dette:
https://johncons-blogg.a2hosted.com/2011/05/mer-om-agot-huset-og-strmm-trevare.html
PS 2.
Jeg sendte en Facebook-melding til Anne Eastwood om det her:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Ny søknad om Fri Rettshjelp, (i forbindelse med brev fra Fylkesmannen i Vestfold).
PS.
Her er vedleggene:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage på Jussbuss/Fwd: Klage/Fwd: Sommerferie?/Fwd: Fwd: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jun 10, 2011 at 1:05 AM | |
|
To: info@jus.uio.no | ||
| ||
http://www.vgp.dk/tree/lovenbalk.htm
PS.
Her er mer om at min fars stedatter Christell Humblen, sin halvbror, på Vestlandet, Bjørn Humblen, var medlem av Johanitterordenen, på slutten av 1900-tallet, i Norge:
https://johncons-blogg.a2hosted.com/2010/05/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-bjrn_4742.html
PS 2.
Enda mer om dette:
https://johncons-blogg.a2hosted.com/2009/08/her-kan-vi-se-at-slekta-til-christell.html
PS.
Jeg fant ikke noe om dette på nettet, men jeg fant ut at han hadde visst gifta seg igjen, med ei dame fra Peru.
(Så det passer kanskje dårlig med det søstera mi, Pia Ribsskog, sa på 90-tallet, at han jobba som en slags gigolo, for en amerikansk dame, i USA.
Men men).
Så sånn er det.
Men vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
http://www.facebook.com/profile.php?id=517244603
PS 3.
Viggo har visst flytta tilbake til Norge, (og Drammen), igjen nå, (det var jeg ikke klar over. Men men):
http://www.facebook.com/viggosnowhill
PS 4.
Min fars yngste stesønn, Jan Snoghøj, har visst vært på hjemstedet til sin far, Søren Snoghøj, (nemlig Snoghøj, i Danmark), på ferie.
Jan begynner å se litt eldre ut nå, synes jeg, jeg kjente han nesten ikke igjen.
Men men.
PS 5.
Her er mer om dette:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1266713631
PS 6.
Her er mer om Jan og Christell, på den tida som faren min, Arne Mogan Olsen, flytta ned til dem, (fra meg, som da ble boende alene i Hellinga 7B, på Bergeråsen), og mora deres Haldis og broren Viggo, (i et hus i Havnehagen, på Bergeråsen):
https://johncons-blogg.a2hosted.com/2009/11/jeg-har-jo-tidligere-skrevet-at.html
PS.
For Hege og Christell, de jobba vel begge på Terningen Matcafe, (som de bodde like ved, nederst i Maridalsveien cirka).
Dette var det året jeg var i infanteriet, på _Terning_moen(!)
Og sommeren 1993, like etter at jeg hadde dimma, så spurte de tre meg, (eller han Andreas spurte da, mens han var i lag med de to Drammensdamene, som da var helt i begynnelsen av 20-åra), om jeg ikke kunne vaske trappa, der hvor de leide.
For de hadde tulla og tøysa, og hadde klart å spraye ut et helt pulver-brannslukningsapparat i trappeoppgangen der da.
Men da sa jeg nei.
For jeg mener at når de er så uansvarlige, så fikk de vaske etter seg selv, syntes jeg.
Jeg syntes det ville blitt for nedverdigende, for meg, å måtte vaske etter min fars nye stedatter liksom.
Som også var to år yngre enn meg.
Og vasking var ikke akkurat felt, for å si det sånn.
Selv om vi lærte det i militæret, så var vel det mest ment for heimebruk, vil jeg tro.
Men men.
Det stod ikke akkurat ‘vaskemedarbeider’, på tjenestebeviset mitt, ihvertfall.
Så sånn var det.
Men vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Det er mulig det er han her, (men han er visst like død som f.eks. Christells barndomsvenninne, Nina Monsen. Men men):
http://www.finnalle.no/terningen_matkafe_a_tselentis/86906673028.html
PS 3.
Her er mer om dette:
http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia-diskusjon:D%C3%A5rlige_sp%C3%B8ker_og_annet_slettet_sludder
PS 4.
Her kan man se at Christell nok har vært rappkjefta, mot noen negre, eller noe, mens hu jobba på Terningen Matcafe, for Blitz kom dit og skulle rive ned gatekjøkkenet.
Kan dette ha vært noe fra min søster, Pia Ribsskog, som jo var nesten blitzer?.
Hm.
(Det skal vel også sies, at hvis jeg husker riktig, så slutta Christell å jobbe der, sommeren 1993.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på).
PS 5.
Her er mer om dette:
http://www.pluto.no/doogie/blitz/kroenik1.html
PS 6.
Da sendte jeg en e-post til Blitz om det her:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Christell som jobba på Terningen Matcafe, i 1993
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Jun 4, 2011 at 2:02 AM | |
|
To: blitz@blitz.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Arv etter min grandonkel Gunnar Bergstø
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, May 30, 2011 at 7:17 PM | |
|
To: post@adv-hurum.no | ||
| ||