johncons-blogg.a2hosted.com
  • Jeg sendte en klage på amerikanske myndigheter til UD. (In Norwegian)







    Google Mail – Blir tullet med av amerikanske myndigheter/Fwd: Reminder/Fwd: DHS TRIP Attention: Control number 2040389







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Blir tullet med av amerikanske myndigheter/Fwd: Reminder/Fwd: DHS TRIP Attention: Control number 2040389





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Apr 29, 2009 at 5:50 PM





    To:

    post@mfa.no



    Hei,

    jeg overhørte på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.
    Derfor dro jeg til utlandet, i 2004, for å prøve å etablere meg i utlandet, siden det jo ikke

    står noe avisene om noe 'mafian' i Norge.
    I den anledning, så endte jeg bl.a. opp i USA, i Detroit, i 2005.
    Jeg fikk ikke sånn innreise-skjema, av Lufthansa-personalet.

    Og de amerikanske immigrasjons-offisere etc., i Detroit, begynte å tulle med meg.
    De skrek til meg på tysk, og de ville ikke gi meg en norsk eller engelsk lapp, men jeg måtte
    fylle ut en fransk lapp.

    (Enda jeg aldri har hatt hverken fransk eller tysk på skolen, jeg kan bare noen få ord, som jeg har
    plukket opp på ferier osv).
    Mer da.
    Jo, så fikk jeg ikke lov å komme inn i USA, hvor jeg hadde tenkt å dra på ferie.

    For de trodde at jeg skulle immigrere dit ulovlig, eller noe, for de sa at jeg ikke hadde noen bånd til
    Norge.
    (Enda jeg er i HV mm).
    Jeg var litt i jet-lag, så jeg var ikke helt på topp.

    Men de sendte meg tilbake til Europa, med AirFrance og SAS, til Oslo via Paris, og jeg måtte betale
    selv.
    De sa at Lufthansa ikke ville gi meg noe hjelp til å komme meg tilbake, så det var antagelig noe med de og.

    Enda jeg ikke har gjort noe galt mot Lufthansa, eller andre, jeg er vant til å reise på ferie, så jeg oppfører meg
    sånn noenlunde, vil jeg si.
    Mer da.
    Jo, og nå, så vil ikke amerikanerne hjelpe meg, med å engang behandle klage fra meg, på at de skrek til

    meg på tysk, og at jeg måtte fylle ut et fransk skjema osv.
    Jeg har også ringt den amerikanske ambassaden i Oslo, og de sa jeg kunne ringe politiet i USA, for noen
    har satt opp en hat-blogg mot meg, hos Blogger, som er i USA.

    Men FBI, som jeg ringte da, i California, og IC3, de gjør ikke noe.
    Så amerikanske myndigheter gjør ingenting, med noen av disse sakene.
    Så jeg lurer på hva som foregår.

    I morgen, så skal jeg til the Home Office, i Liverpool, for å søke om asyl i Storbritannia, siden jeg ikke får
    noe hjelp av Kripos eller andre myndigheter i Norge.
    Jeg har hørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.

    Og dette er visst snakk om en mafia bygget opp av Jens Chr. Hauge etter krigen, har en privat etterforsker
    tilfeligvis fortalt meg.
    Og det er visst ettersom min morfar, Johannes Ribsskog, hadde fornærmet eliten i AP etter krigen, Stoltenberg

    og Gerhardsen-familiene.
    Så har han fått noe mafia etter seg, og jeg synes det virker som at det er derfor jeg har fått de etter meg og.
    Enda jeg nesten ikke så min morfar etter at jeg flyttet til faren min, da jeg var ni år, og min morfar døde ikke

    så mange år etter det, og på den tiden så så jeg vel han bare en eller to ganger, tror jeg.
    (Men de hadde noen russiske kamera på loftet i Nevlunghavn. Min morfar og mormor, husker jeg fra da jeg

    var guttunge.
    Men min mormor, Ingeborg Ribsskog, i Nevlunhavn, hun sa på telefon ifjor, at de kameraene stammet fra en
    fyrvokter som bodde i huset før dem.
    Så sånn var det, visstnok).

    Men, jeg synes det er litt rart at man som norsk borger ikke kan dra på ferie til USA.
    Jeg ville ikke forklare om det 'mafian'-greiene til det amerikanske grensepolitiet, for jeg visste ikke om det med

    morfaren min, at han også var forfulgt av dem, da.
    Så jeg var ikke helt sikkert på hvem dette var, denne mafian.
    Men det er vel snakk om noe gladio da, virker det som nå.

    Men var redd at amerikanerne fortsatt var litt på tuppa, etter 11. september, så jeg nevnte ikke noe om 'mafian',
    da jeg var i sånn forhør, hvor jeg måtte sverge, på engelsk, 'to tell the thruth and nothing but the thruth, so help me God',

    på flyplassen i Detroit.
    Så jeg sa ikke noe om mafian til det amerikanske grensepolitiet i tilfelle de ville ha sendt meg til Guantamo, eller noe,
    for å si det på den måten.

    Jeg var glad bare for å komme tilbake til Europa, skal jeg være, for de amerikanerne er nok litt for hårsåre, når det

    gjelder folk som ikke er amerikanere.
    Dem er nok litt for vant til å tulle med alle mulige, forstår jeg nå.

    Men jeg trodde nordmenn kunne dra til USA, uten å bli behandlet på en usivilisert måte, av amerikanske myndigheter.
    Men det skjønner jeg nå, at ikke alltid er tilfelle.
    Så dette ville jeg gjerne klage på, mens jeg forsatt ikke formelt er asylsøker i Storbritannia.

    Med vennlig hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Sat, Mar 7, 2009 at 4:16 AM
    Subject: Reminder/Fwd: DHS TRIP Attention: Control number 2040389
    To: Gwen.Chase@associates.dhs.gov

    Hi,

    I can't see that I've recieved an answer to this e-mail, so I'm

    sending you a reminder about this.

    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Wed, Jan 21, 2009 at 3:58 PM

    Subject: Fwd: DHS TRIP Attention: Control number 2040389

    To: Gwen.Chase@associates.dhs.gov

    Hi,

    I'm refering to phone-call earlier today, where I said I was going to

    send you the e-mails regarding

    Trip-complaint 2040389.

    I'm forwarding you this and the other e-mails that I've sent to DHS

    Trip about this case.

    Please just e-mail me back if I need to explain more about the e-mails!

    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Mon, Aug 4, 2008 at 6:50 PM

    Subject: DHS TRIP Attention: Control number 2040389

    To: trip@dhs.gov

    Hi,

    I sent an online DHS TRIP complaint-form earlier today.

    And I'm enclosing a copy of the form, and two scans, from my passport.

    (Unfortunatly, I didn't have any ink on the printer now, so I just

    took a screen-shot, of the DHS TRIP form, and signed in Paint).

    Hope this is alright, please contact me if there is more information

    that is needed.

    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog





    3 attachments

    travel form signed.bmp
    3001K
    scan0001.gif
    1357K
    scan0002.gif
    1926K




  • Her er mer fra den katedralen jeg var på idag. Det er visst Storbritannias største katedral. (In Norwegian)

    Her er mer fra den katedralen jeg var på idag. Det er visst Storbritannias største katedral. (In Norwegian)


    PS.

    Men det her likte jeg ikke.

    Hvorfor bruker de latinske ord som ‘Illuminating’?

    Dette er jo den anglikanske katedralen.

    Og jeg trodde det betydde at de er protestanter.

    Og Luther & Co., de ville vel at man ikke skulle bruke latin, men forkynne på det språket folket pratet da.

    Men bruker anglikanerne, (eller protestantene da), latin.

    For å illuminere, er vel et latinsk ord.

    Og det de skriver ‘illuminating’, det minner jo om ‘Illuminati’.

    Så jeg lurer på om det er noe muffens med den brosjyra og den kirka osv.

    Ihvertfall brosjyra.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her var det jeg mente, hvor de skriver ‘Illuminating’ osv., i brosjyra:

    PS 3.

    Et annet sted i brosjyra, forresten, så skrev de at katedralen har ‘awesome’ proposjoner.

    Men ‘awesome’, er ikke det et negativt ladet ord tro?

    Ikke vet jeg, men jeg lurer ihvertfall.

    Så jeg synes kanskje den brosjyra var litt rar.

    Jeg skal se om jeg finner den siden hvor det står at katedralen har ‘awesome’ proposjoner osv.

    Vi får se.

    PS 4.

    Det med ‘awesome’, det står i det andre bildet i denne blogg-posten bl.a., og også på en plakat, som jeg tok bilde av, som er i bildeserien, fra Liverpool og Liverpool Cathedral, som jeg postet tidligere idag.

    Så sånn er det.

  • De som har drevet å tullesøkt på Google, for å komme med på tracking-cookie programmet mitt, er visst folk fra Spillegal-forumet. (In Norwegian)

    De som har drevet å tullesøkt på Google, for å komme med på tracking-cookie programmet mitt, er visst folk fra Spillegal-forumet. (In Norwegian)


    PS.

    De nerdene der, de burde kanskje bytte navn på forumet sitt, for de virker litt besatt av meg og den bloggen her.

    Så kanskje de burde kutte ut ‘Spille’ fra navnet sitt, så blir det bare gal.no.

    Kanskje det passer bedre?

    Jeg vurderer ihvertfall å anmelde dem, hvis dem ikke slutter.

    Nå har jeg sendt en anmeldelse til politiet allerede idag, men jeg kan jo eventuelt sende flere anmeldelser senere dager, hvis det blir nødvendig.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Jeg sendte den daglige anmeldelsen til Politiet i Oslo. (In Norwegian)







    Google Mail – Anmeldelse av trusselbrev pluss pyramide







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av trusselbrev pluss pyramide





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Apr 28, 2009 at 7:37 PM





    To:

    post.oslo@politiet.no



    Hei,

    her kommer den daglige anmeldelsen fra Liverpool.
    (Som jeg har forklart tidligere så har jeg litt dårlig tillit til politiet her i byen).
    Idag så fikk jeg et merkelig trusselbrev og en pyramide tilsendt fra Tyskland.

    Men med samme skrivefeil på adressen, som en svensk dame på studiekontoret til UiO. (Vibeke Nilsson).,
    skriver.
    Uten at jeg vet om det har noen sammenheng.
    Inni pyramiden, så står det 'Toro'.

    Kan det ha noe med han Toro, eller Thor Arild Ødegård, som han egentlig heter, som jobba på Rimi Bjørndal
    før.
    Hvis han ikke jobber der ennå.
    Kan det være noe trusselbrev av noe sånn slag, tror dere?

    Med vennlig hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Her er link til bilder av trusselbrevet og en pyramide som fulgte med:






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen