johncons-blogg.a2hosted.com
  • Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

    nettmobbing 14. juli

    PS.
    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 14. juli 2

  • Hm

    jeg er visst i instagram fengsel

    PS.

    Det var forresten surr, når jeg skulle registrere en konto, i går.

    Jeg prøvde først å bruke min Facebook-konto.

    (Siden at Facebook og Instagram har samme eier.

    Nemlig Meta).

    Men det var ikke bare-bare.

    Man måtte likevel legge til mail-adresse (og et nytt passord).

    (Så det er mulig at Facebook/Meta har kjøpt opp sin konkurrent Instragram, for å legge de ned/tulle med de.

    Noe sånt).

    Og da jeg tastet inn min vanlige mail-adresse (eribsskog@gmail.com) så var den i bruk fra før.

    Så jeg prøvde en ‘reserve-mail-adresse’ som jeg har (erik.ribsskog@outlook.com), men den ble ikke godtatt.

    (Så jeg tenkte at det muligens var sånn, at noen nett-troll, hadde tulla, med den mail-adressen og.

    Noe sånt).

    Og da prøvde jeg å bruke mobil-nummeret mitt istedet.

    Og da fikk jeg registrert en konto (erikribsskog).

    (På tredje forsøk).

    Men det er jo kaos der.

    (Må jeg si).

    Siden at noen nett-troll har brukt min mail-adresse fra før der.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Da fikk jeg visst tilbake den kontoen (erik_ribsskog) etter å ha registrert mobil-nummeret mitt (etter å ha trykket ‘Disagree’-knappen):

    da funka den kontoen

    PS 3.

    Grunnen til at jeg prøvde å logge inn via mail-adresse (og ikke mobil-nummer).

    Det var at når jeg logga inn via mobil, så gikk det ikke an å søke (for eksempel på ‘ribsskog’).

    Så jeg prøvde å logge ut og logge inn igjen da.

    Så det som har skjedd er visst at da jeg prøvde å registrere en konto i går.

    Så ble den (erik_ribsskog) registrert.

    Men den ble med en gang merket som ‘suspended’ av Instagram.

    (Før jeg fikk begynt å bruke den.

    Til og med).

    Og så har jeg da (i kaoset) registrert en ‘mail-konto’ (erikribsskog).

    Og så har den slutta å virke (sånn at man ikke kan søke osv., (etter at jeg hadde rapportert noen klager, på nettmobbing)).

    Og så har jeg da havna inne på den første kontoen igjen (og fått åpna den).

    Så det er jo et kaos uten like.

    Og hvordan man skal klare å få noe ordentlig kundeservice der (sånn at jeg kan få en konto som er knyttet til min ‘hoved-mail-adresse’ (som nett-trollene har brukt til å opprette en konto)).

    Det kan man lure på.

    Det er nok rimelig vanskelig å få til, hvis jeg skulle tippe.

    ‘Internett-firmaer’ (som MyHeritage og Twitter osv.), har jeg veldig dårlig erfaringer med, når det gjelder kundeservice.

    Ordet ‘kundeservice’ er et fremmedord for dem.

    (Kan det virke som).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Her er det noen som har tatt et bilde, like ved der jeg bodde (i Liverpool sentrum) fra 2006 til 2011 (kan det virke som)

    stalket meg

    https://www.instagram.com/p/X2rXvnNxtp/

    PS.

    Hvorfor det er tagget med ‘illuminati’ veit jeg ikke.

    Jeg skrev om problemene med Rimi sine ‘hovedkontor-sjefer’ på VGD.

    Og så slettet VGD den aktuelle debatt-tråden.

    Og den debatt-tråden hadde jeg backup av på min blogg.

    Og den debatt-tråden het noe lignende av: ‘Norge er ikke som du tror’.

    Og da fortsatte jeg med det temaet (eller jeg blandet litt med en annen slettet tråd først, som het: ‘Hva er galt i Norge’) på min blogg.

    Og da tok jeg brainstorming (som vi lærte om på handel og kontor).

    Og noe av det som var galt i Norge (av det jeg kom på) var da noe jeg hadde lest om i Urban vel, at det var noe muffens med kjøttet på Grandiosa.

    Og så var det noe om at det fantes en Mette-Marit-video.

    Og det ene med det andre.
    Og når jeg skrev om noe av dette, på Nettavisen sitt debattforum.

    Så mente noen at Illuminati stod bak.

    Men da hadde jeg vel aldri hørt om de før.

    Så det med Illuminati er egentlig en bruker på Veggavisen sin ting.

    Det var ikke sånn, at når jeg tok brainstorming, angående hva som var galt i Norge, så tenkte jeg på Illuminati.

    Nei, de hadde jeg aldri hørt om før.

    (Noe sånt).

    Og de (Illuminati) finnes det vel ikke noe bevis på, at eksisterer.

    Men jeg ble litt kanskje nysgjerrig, på hva det Illuminati-greiene egentlig var.

    Når den nevnte Veggavisen-debattanten begynte å bable om dette, i en debatt-tråd, da.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    hørte om på veggavisen

    https://www.instagram.com/p/X2rXvnNxtp/

    PS 4.

    Jeg blokkerte også den aktuelle Instagram-brukeren:

    blokkert fysak 2

  • Jeg sendte en nettmobbing-klage til Instagram. (Dette har ikke jeg skrevet)

    klage instagram

    PS.

    Jeg har også blokkert den aktuelle Instagram-brukeren (som postet den falske mailen):

    fysak blokkert

  • Mer om nettmobbing

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juli 2022 kl. 11:00
    Til: postkasse@datatilsynet.no
    Kopi: «inger.lise.blyverket» <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, inhouse@eurosko.com, SUPPORT12300@eurosko.no
    Hei,
    dette (se vedlegg) er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    nettmobbing instagram.png
    1250K

    PS.

    Her er vedlegget:

    nettmobbing instagram

  • Nå har jeg kommet meg på Instagram, og der kan man se min stekusine Isa, som driver og jåler seg til, i Amerika

    isa i new york

    https://www.instagram.com/p/Cf4B7X1g8yl/

    PS.

    Min stesøster Christell hadde ikke åpen profil, men yngste-dattera (Vilda) linka til noe som heter VSCO:

    yngste datter christell

    https://vsco.co/vildahumblen/gallery

    PS 2.

    Der var også den eldste-dattera (Ronja):

    også eldste dattera

    https://vsco.co/ronjahumblen/gallery

    PS 3.

    Isa sin storesøster Andrea, jobber fortsatt som fitness-instruktør, i England:

    fitness instruktør

  • Min firemenning Fredrik Ribsskog Staven har visst tatt en doktor-grad innen fiskeoppdrett

    fisk

    https://johncons-blogg.a2hosted.com/2010/05/en-oversikt-over-slekten-ribsskog.html

    PS 2.

    Det i PS-et overfor er fra Bjørn Ribsskog (min avdøde mors sin avdøde tremenning) sitt slektsforsknings-prosjekt.

    (Det var noe han sendte meg (per mail) for drøye ti år siden (da jeg bodde i England).

    Etter at min mormor/’vår linje’ (min avdøde mormor ba meg om råd/godkjenning, angående om vi skulle bidra eller ikke), hadde bidratt til Bjørn Ribsskog sitt slektsforskning-prosjekt, rundt årtusenskiftet).

    Og man kan se, at det står noe slags kode, innimellom slektsforskning-informasjonen.

    Og Bjørn Ribsskog sa (rundt 2010) at jeg kunne ta over dette prosjektet.

    Og da trodde jeg først at han mente, at jeg skulle fortsette å oppdatere (om slektsforskning) i hans Word/tekst-fil.

    Og det syntes jeg, at hørtes litt klamt ut.

    For hvis noe da hadde blitt feil.

    Så ville man jo ikke vite hvem sin feil det var.

    (Om det var min feil eller Bjørn Ribsskog sin feil.

    For å si det sånn).

    Men nå tenker jeg, at Bjørn Ribsskog muligens mente, at jeg skulle renskrive hans slektsforsknings-verk (og ta bort den rare CSS-koden, osv.).

    Og så kanskje utgi dette, som et verk (på mitt nettsted (og/eller Lulu) for eksempel).

    Og det blir noe annet igjen.

    (Må jeg si).

    Det er mulig at jeg gjør noe sånt etterhvert, etter at jeg er ferdig med mitt back-up-prosjekt, for mine egne bøker (som er på bloggen).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen